• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var kan jag få tag på en Seiko SKX031

Trocadero

Breitling
Hej,
Jag tänkte fråga er var man kan få tag på en Seiko SKX031?
Mycket svårt att hitta dessa klockor. Har även kollat på ebay dock utan resultat. Förvisso finns det sådana som läggs upp från Filippinerna men jag tror att dessa är fake.
Väl mött,
Mille
 

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
Hej,
Jag tänkte fråga er var man kan få tag på en Seiko SKX031?
Mycket svårt att hitta dessa klockor. Har även kollat på ebay dock utan resultat. Förvisso finns det sådana som läggs upp från Filippinerna men jag tror att dessa är fake.
Väl mött,
Mille
Lägg ut en annons på forumet, var någon ute för bara någon vecka sedan! Du måste ha 20 inlägg och varit medlem 7 dagar innan du kan posta där dock.

Hör med personen som sålde den senaste om köparen möjligen vill sälja, allting brukar vara till salu för rätt pris:)
 

Trocadero

Breitling
Hej,
Tack för svar.
Okej. Alltså dessa regler kan inte det leda till spam då egentligen?
Skall försöka skriva värdefulla inlägg (20).
Väl mött,
Mille
 

fivelvalve

Breitling
Tjena. Håll ögonen öppna på Ebay, vissa är utan aktion och nyps därmed direkt. Lyckades hitta en NOS med tags som kom hem för drygt 2200.
Dom finns!
 
Topp