Laddar...
Klockor och Urmakeri hos Klockmaster-Stockholm

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Var kan jag få tag på en Seiko SKX031

Diskussion i 'Kobra Kai' startad av Trocadero, 3 september 2016.

1. Trocadero
    Trådstartare

Trocadero Torpare

Hej,
    Jag tänkte fråga er var man kan få tag på en Seiko SKX031?
    Mycket svårt att hitta dessa klockor. Har även kollat på ebay dock utan resultat. Förvisso finns det sådana som läggs upp från Filippinerna men jag tror att dessa är fake.
    Väl mött,
    Mille

2. Bikinigubben

Bikinigubben Borgare

Lägg ut en annons på forumet, var någon ute för bara någon vecka sedan! Du måste ha 20 inlägg och varit medlem 7 dagar innan du kan posta där dock.

Hör med personen som sålde den senaste om köparen möjligen vill sälja, allting brukar vara till salu för rätt pris:)

Stroboman gillar detta.
  3. Trocadero
    Trådstartare

Trocadero Torpare

Hej,
    Tack för svar.
    Okej. Alltså dessa regler kan inte det leda till spam då egentligen?
    Skall försöka skriva värdefulla inlägg (20).
    Väl mött,
    Mille

4. fivelvalve

fivelvalve Torpare

Tjena. Håll ögonen öppna på Ebay, vissa är utan aktion och nyps därmed direkt. Lyckades hitta en NOS med tags som kom hem för drygt 2200.
    Dom finns!

5. Carlspecial

Carlspecial Friends of KS

6. Psykel

Psykel Präst

Från:
    Sollentuna