Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Var reluma klockor i Europa

Diskussion i 'Diskussion' startad av ludde28, 28 februari 2013.

1. ludde28
    Trådstartare

ludde28 Bonde

Från:
    Sthlm
    Har ni länkar till företag som relumar klockor med bra resultat? Helst i Europa.

2. Andreaw Shear ;) , Men ärligt talat vet jag inte....

3. ludde28
    Trådstartare

ludde28 Bonde

Från:
    Sthlm
    Har googlat fram några som är duktig på relume , men de jobbar utanför Europa.
    Frågar efter de som gör det bra i Sverige eller Europa. I UK ska det finnas/har funnits enl. ändre trådar på utländska forum, men har inte lyckats hitta några där.

4. Pappi

Pappi Lilla Fridolf

Werner Koch, ABC på Hornsgatan 29 kan nog göra det, men jag vet inte om Södermalm räknas till Europa...?

5. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    :evil:

/Born and raised

6. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Skicka ett PM till Crowolf. Jag tipsade honom om några relumare nyligen. För övrigt får du nog bättre svar om du postar i rätt forumdel.

7. carlanton

carlanton Biskop

Är det okej att göra det eller slutar klockan att vara "kosher" om den är relumad? Nu pratar vi inte hardcore vintage-rolex, utan klockor som ändå ska användas.

8. BluesmanV8

BluesmanV8 Biskop

Klockan blir väl som du vill ha den efter ny lume. Du använder den ju och då är det viktigt att mysa med den.
    Själv famlar jag gärna i gulnat mörker när det gäller vintage.

9. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

För en samlare tappar den mycket, det är dock ok att reluma om lysmassan är borta..

Mårtenssons ur Brookfield