Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Var ska jag speedmastern...

Diskussion i 'Diskussion' startad av orismania, 26 juli 2014.

1. orismania
    Trådstartare

orismania Torpare

Jag e på jakt, som många andra efter en fin moon watch , men var skall jag hitta "min"?
    Mest kollat av den svenska marknaden , såsom klocksnack, TTT! Tradera ,blocket, men lite dåligt utbud, finns det tips på var jag kan hitta en schysst 80-talare helst, till hyfsade priser?

2. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Oj, ingen dålig kravlista där hehe. En schysst vintage speedy till hyfsat pris, det låter som att du letar efter drömdealen. Tror att de kanaler du sökt på, eventuellt om du kollar på chrono24 kanske du kan ha tur att hitta något. Om du nämner en ungefärlig budget så kan nog fler medlemmar hjälpa dig närmare.

3. orismania
    Trådstartare

orismania Torpare

tack!, krav och krav, mer utav en önskan.. men ju äldre å gulare desto bättre, men jag vill inte ha en "möglig".
    kollat lite på chrono24, men så ska man börja deala med privat fõlk i tyskland/spanien eller andra ställen.. känns som det blir jobbigt om det strular då.. någon som har några bra tips hur man "köper" sina utländska säljare?

helst under 20' men det känns som priserna gått upp senaste året, har ju varit en jag suktat efter nåt år nu..

4. aleks

aleks Friends of KS

Använd dig utav C24, googla efter referenser på säljare och rådfråga kunniga forummedlemmar kring objekten innan köp är mitt tips.

5. NiklasArvid

NiklasArvid Gandhi

Ebay

Gummo gillar detta.
  6. Johan M

Johan M Borgare

Jag köpte min från Tyskland via e-bay.

Mårtenssons ur Brookfield