• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Varför har grabben i Thaikiosken en AP Royal Oak?

Lapo Elkann

Cartier
2-Faktor
Grabben är såvitt jag förstår svensk och jag tar givetvis avstånd från alla typer av rasistiska uttalanden. Menar ni att det är priset och inte utseendet som fått honom att välja just den modellen?
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Där fick du upp pulsen fett på PK-maffian. Coolt. De trodde säkert du var "rasist". För de trodde säkert också att grabben var thailändare för att han jobbar in thaikiosk. Underbar vändning på denna meningslösa tråd. Själva gillar jag kebab. Bästa kebaben i Stockholm är Grill-In på Lidingö för de har inte röd sås som alla andra jävla kebabhak i Stockholm. Fyyyy faaaan för röd sås. Nej, tacka vet jag en med vit sås (ej vitlök). Mmmmm...

Uppfödd i Motala där valet var kebabsås eller nada (vad jag visste), flyttade till Norrköping och där fanns det som du säger röd,vit, vitlök eller het sås. Mkt konstigt och inte lika gott lustigt nog även fast vit torde vara samma :D Nu tillbakaflyttad och njuter av kebabsåsen. Pizzorna/kebaben etc. i sig var dock godare i Norrköping...
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Där fick du upp pulsen fett på PK-maffian. Coolt. De trodde säkert du var "rasist". För de trodde säkert också att grabben var thailändare för att han jobbar in thaikiosk. Underbar vändning på denna meningslösa tråd. Själva gillar jag kebab. Bästa kebaben i Stockholm är Grill-In på Lidingö för de har inte röd sås som alla andra jävla kebabhak i Stockholm. Fyyyy faaaan för röd sås. Nej, tacka vet jag en med vit sås (ej vitlök). Mmmmm...

Uppfödd i Motala där valet var kebabsås eller nada (vad jag visste), flyttade till Norrköping och där fanns det som du säger röd,vit, vitlök eller het sås. Mkt konstigt och inte lika gott lustigt nog även fast vit torde vara samma :D Nu tillbakaflyttad och njuter av kebabsåsen. Pizzorna/kebaben etc. i sig var dock godare i Norrköping...

Jag kör kebab special med kebab,ris,strips och bröd. Det finns ingen vits att plocka bort något. Även smältost brukar infinna sig. När det kommer till såsen blir det något som heter stark/blandad eller STARKBLANDAD!! som ägaren skriker. Jag tror att det är en röd sås blandad med Rhode island?

Det blir alltid roligare med bilder.
x2E2SCwTO6X6tQRSzIiz-0QC6nidw-VgopVdg2cCtqM.jpg
 

Lapo Elkann

Cartier
2-Faktor
Det börjar bli sent och ännu tycks ingen kunna ge mig ett rimligt svar på frågan, återtar diskussionen i morgon och hoppas då att vi kan bringa lite klarthet i frågan..
 
Topp