• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Varför inga Grand Seiko på Chrono24?

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Enligt TS så finns det ju ont av dem på Chrono, varför inte prova där?

PS. Gillar penistavlan för den syns i bara vissa vinklar och det är små söta grejer, inga grova doningar.


Blir en lösning åt det hållet. Känns rätt att gå internationellt.
Inte ens Denke försöker byta den mot något han har hasplat fram ur Glycinelådan... då är det illa...
 
  • Like
Reactions: Wii

Donkii

Boushh
2-Faktor
Allt det positiva du berättar om din klocka Aquaracer2 får en verkligen att vilja haffa den.. Verkar vara jävligt lätt att flippa om man blir sugen på annat ;)

Är det kännbart nu eller kan du dra ned brallerna lite till på det där priset?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Snillen spekulerar märker jag.
Jag sålde en GSkvartsare för cirka 11000kr första dagen den låg ute på ett annat forum. Sålde även en dyrare Seiko-klocka åt en annan forummedlem som inte sålde här för cirka 3000kr mer än den låg ute för här. Den gick också på första dagen om jag inte minns fel.

Kommer säkert sälja min kvarts-GS snart, men ser ingen anledning att ens lägga ut den här.
Finns väl exempelvis ingen här som förstår vad det innebär att min GS är en "master shop edition". Marknaden här är för liten för dyrare Seikos.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Snillen spekulerar märker jag.
Jag sålde en GSkvartsare för cirka 11000kr första dagen den låg ute på ett annat forum. Sålde även en dyrare Seiko-klocka åt en annan forummedlem som inte sålde här för cirka 3000kr mer än den låg ute för här. Den gick också på första dagen om jag inte minns fel.

Kommer säkert sälja min kvarts-GS snart, men ser ingen anledning att ens lägga ut den här.
Finns väl exempelvis ingen här som förstår vad det innebär att min GS är en "master shop edition". Marknaden här är för liten för dyrare Seikos.
Säljer du den? Varför? Något annat på ingång?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Säljer du den? Varför? Något annat på ingång?
Vi får väl se. Den känns väldigt lik min andra, så de konkurrerar med varandra. Har dock inget direkt behov av att sälja den, så vi får väl se om jag orkar lägga ut den. Gör väl det om jag hittar en annan klocka jag "måste ha". Den kostar ju ingenting i lådan eftersom den inte kräver service. :)
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Snillen spekulerar märker jag.
Jag sålde en GSkvartsare för cirka 11000kr första dagen den låg ute på ett annat forum. Sålde även en dyrare Seiko-klocka åt en annan forummedlem som inte sålde här för cirka 3000kr mer än den låg ute för här. Den gick också på första dagen om jag inte minns fel.

Kommer säkert sälja min kvarts-GS snart, men ser ingen anledning att ens lägga ut den här.
Finns väl exempelvis ingen här som förstår vad det innebär att min GS är en "master shop edition". Marknaden här är för liten för dyrare Seikos.

Du har koll Jönsson!! I need u!
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Gillar penistavlan för den syns i bara vissa vinklar och det är små söta grejer, inga grova doningar.

Helt OK tycker jag:

sbgt033_1_547.jpg
 

Jonazid

Omega
Finns säkert något ex, annars kan du ju köpa vad varje Svensson köper och köpa en Rolex.

Tycker GS är snygga och hoppas du finner ditt ex. Molle verkar en hejare på märket och kan säkert ge några tips, eller Seikomannen
 
Topp