Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Varför jag uppskattar en aggressiv inkastare OT

Diskussion i 'Diskussion' startad av Eric Jajjamensan P, 4 september 2012.

1. Eric Jajjamensan P
    Trådstartare

Eric Jajjamensan P Sektledare

Från:
    Spexeryd
    Det var länge sedan jag var på en av de där semesterorterna med inkastare i dörren. Men jag gillar det faktiskt. Det är så jävla tråkigt i krogklimatet när man ställer en babian i kostym i dörren. Inte sällan med en färsk marknadsutbildning från Systembolaget i bakfickan. Uppdrag: gör din produkt tillgänglig till så få som möjligt på knöligast möjliga sätt.
    Visst är det då härligt att vara uppskattad som kund. Jagad av inkastare, precis som det ska vara i en marknadsekonomi. Inte krogkommunism som i Svedala. För få grejor till för många och medföljande mygel och maktmissbruk.

Så visst är det mysigt med Denke och hans nya forum. Postar man inte får man inkastaren efter sig. Hårt och gott jobbat Denke. En eloge. Och ja, jag skriver som fan. Deltagarna och deras trådar gör forumet och Denke ger sig tamefan inte i första taget. Till allas vårt nöje.

vonbahr och Pappi gillar detta.
  2. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Styrfart är allt! Alla här gör ett bra jobb att få fart. Keep it up!

3. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Han är en seg fan, och det uppskattas.
    Tycker att vi varit duktiga. På söndagsmorgonen köpte jag domänen, någon timme senare var forumet installerat - sedan har det varit en hel del finputsande, installerande av modar, spamskydd, bildhantering, SEO-verktyg, rättighetsmeckande osv. Än ej färdigt dock...
    Fast, måste säga att det inte är så illa pissat på 2-3 dagar. :)

4. Maxim

Maxim Stadsbo

Från:
    Lund
    Till och med jag hittade hit!

Släng dig i väggen decemberlördag!

5. Jokkmokkswe

Jokkmokkswe Lappskojsaren

Från:
    Sthlm
    Jag får ALLTID legga på Lionbar. Svinjobbigt. Jag borde vara känd sedan länge.

Jakobb, masterkiller och Spencer gillar detta.
  6. Trodde du skrev ligga först....

MKRGG och Boris Balkan gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield