Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vart är reglerna för forumet?

Diskussion i 'Diskussion' startad av sveol, 10 juli 2014.

1. sveol
    Trådstartare

sveol Borgare

Från:
    Solna
    Jag såg nyss att en tråd stängts med anledning av att reglerna inte följdes. Något om en recension av en lumetech. Då jag inte förstod motiveringen så letade jag efter forumets regler men hittade inget. Jag fann något om principer, men det verkar ju inte vara rätt. Någon som kan peka mig i rätt riktning?

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk

2. sveol
    Trådstartare

sveol Borgare

Från:
    Solna
    Förlåt. Inlägget ovan skall nog delas i två delar. 1. Varför stängdes tråden med anledning av att man bröt mot reglerna? 2. Vart hittar jag reglerna? Inget trolleri från min sida, bara okunskap ☺

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk

3. slimjim

slimjim Rösten från Bro

Antar att den aktuella tråden ( http://klocksnack.se/threads/lüm-tec-scb3-har-landat.26656/ ) stängdes för att den inte levde upp till följande.

http://klocksnack.se/threads/paketöppningstrådar-förändringar-på-ks.22203/

Eller? Ping Spencer66

Spencer gillar detta.
  4. snoozarn

snoozarn Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Händer inte ofta, så känns lite hårt. Kunde lika gärna flyttats till stora paketöppningstråden som de oftast görs.
    Förekommer skitnödig-are trådstarter som inte blir låsta.

5. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Vi gör inte så längre då det lätt uppstår problem vid sammanslagning av stor gammal tråd och ny. För att slippa dessa problem så stänger vi alltid trådarna istället nu.

snoozarn gillar detta.
  6. nydde

nydde Bonde

Från:
    Örebro
    Mitt fel som nybörjare, men det är inte så lätt att överblicka alla regler när dom inte står med under "regler"
    Kanske finns en förbättringspotential.

Hade kanske gått att lösa genom en edit från mig sida. Men min trådskapar talang är nog bortom räddning :)

7. viktor.stefansson

viktor.stefansson Stadsbo

Från:
    Sandviken

Inte lätt att hänga med i svängarna då. No harm done, välkommen hit!

8. SSL

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    Ä, KS börjar bli som Emil i Lönnebergas farsa, man får inte göra nåt!

babanker gillar detta.
  9. Lattjo

Lattjo Torpare

:D

Säg det ej högt, ban knappen är EJ långt borta!

ssl gillar detta.
  10. sveol
    Trådstartare

sveol Borgare

Från:
    Solna
  11. TiE

TiE Friends of KS

Om du med det menar att du inte tänker starta nya trådar så är det synd. På det igen bara! Tag nya tag. Detta är ett underbart forum att vara aktivt på, även om man får vara lite hårdhudad ibland. Den som ger sig in i leken får leken tåla, som det brukar heta.

slimjim, ssl och Eurenius gillar detta.
  12. nydde

nydde Bonde

Från:
    Örebro

Nä Tobbe så illa var det inte men tack för uppmuntrandet iaf. Jag får vara lite noggrannare nästa gång så innehållet lever upp :)

snoozarn och Tobbe-i-Etuna gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield