• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vart gymmar DU?

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Längesen man körde!:(
Va kör du för klass? Kz?
Tyvärr varit ett par år sedan körde också, men har kvar karten. Men blir nog inget mer körande pga studier etc tyvärr, iaf inte de närmsta åren. Började med Yamaha 100cc o sedan Rotax Max. Tröttnade aldrig på att lägga feta bredsladdar med Rotaxen när man gav sig ut på rakan med kalla däck! :D Vad körde du?
 

Trelingon

Omega
Tyvärr varit ett par år sedan körde också, men har kvar karten. Men blir nog inget mer körande pga studier etc tyvärr, iaf inte de närmsta åren. Började med Yamaha 100cc o sedan Rotax Max. Tröttnade aldrig på att lägga feta bredsladdar med Rotaxen när man gav sig ut på rakan med kalla däck! :D Vad körde du?
Haha najs!
Började med att jag lånade kompisens gamla ICA 100cc. Sen köpte jag mig en tony kz2. Så fruktansvärt roligt!
Sen sålde jag den efter en sommar, tänkte köpa ny men vart aldrig av.
Brukar hänga med polaren när han kör tävlingar osv.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Haha najs!
Började med att jag lånade kompisens gamla ICA 100cc. Sen köpte jag mig en tony kz2. Så fruktansvärt roligt!
Sen sålde jag den efter en sommar, tänkte köpa ny men vart aldrig av.
Brukar hänga med polaren när han kör tävlingar osv.
Tror inte man hittar så mycket renare körglädje faktiskt. Luftkyld 911 på isdäck på isbana kanske, eller mc på kurviga vägar i Italien... men sjukt roligt. Tråkigt att det inte blev av!
Sorry för ot
 
Senast ändrad:

Johanw

Cartier
Stod det inte gym i rubriken, inte sportcenter/träningsanläggning ;) alltid klocka på

gym.jpg
På gymmet.jpg
 

Oew

Rolex
Kör fortfarande på master training men också på Mantra sport i Uppsala nu när jag pendlar en del.
 

mannis

Cartier
Balance - kostar mig typ tre papp varje gång jag är där om man slår ut kostnaden per besök:/ borde nog säga upp abonnemanget.....
 

manekin

Omega
Fresh Fittness (Vasastan och Vinsta/Vällingby). Mer pang för pengen går inte att få när det gäller gym...
 

Harley

Omega
IMG_8321.PNG
IMG_8319.PNG
Stod det inte gym i rubriken, inte sportcenter]

Håller med ett gym är ett Gym!
Driver själv ett Gym (inte sportcenter eller friskvårdsanläggning..):cool:
Kolla här om ni vill se hur kul vi kan ha en vanlig dag före Jul. (Hoppas ni inte uppfattar det som "reklam", isf ber jag om ursäkt & tar bort det)
 

Rearden

Cartier
Oasen i Marieberg - bor nära och gymmet befolkas i huvudsak av pensionärer samt DN/expressen-journalister. Att det finns en pool är en stor fördel.
 
Topp