Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vart köper man avslappnande badolja?

Diskussion i 'Lifestyle' startad av mrt4, 7 oktober 2016.

1. mrt4
    Trådstartare

mrt4 Stadsbo

hej på er!

För flera år sedan var jag på spa konferens med jobbet och jag fick någon slags bad där jag hoppade ner i ett badkar och så hällde dom i någon avslappnande badolja... Och när jag klev ur badet typ 20 minuter senare så var jag galet avslappnad och kroppen kändes som typ 150kg (väger 85 ska tilläggas)....

Någon som vet vart man kan köpa sånt?

Mvh Robin

Stefan Elfström gillar detta.
  2. Kejsaren

Kejsaren Biskop

Från:
    Bjärred
    T-centralen/plattan??

Kinglolle, Fujoor och Wiliamo gillar detta.
  3. stelah

stelah Biskop

Body shop har, annars hittar du nog sk eteriska oljor på nätet. Sen finns det nog häxbrygder av hemmakok, då ingår nog kvast. Läs noga på förpackningen för vissa är otroliga koncentrat och då pratar vi 5-6 droppar i ett fyllt badkar.