Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vart köper man G-Shock?

Diskussion i 'Diskussion' startad av carlanton, 12 maj 2013.

1. carlanton
    Trådstartare

carlanton Biskop

Släppa ned sin Breitling genom brevnedkastet är en sak, bära den i skateparken en annan. Inte för att jag tror att den går att förstöra, men det vore tråkigt med allt för mycket repor. Har helvetiskt dålig tidsuppfattning och har aldrig med mig telefon, således behöver jag en G-shock. Vad får man för en tusenlapp? Kan jag köpa en här i Stockholm?

Vill ha den enklaste modellen med digital visning, helst inte större än 42 mm. Den ska givetvis klara 200 m och vara typ oförstörbar. Helst svart eller grå, vill ju inte se ut som en skejtare.

2. leben

leben El Patrón

yonsson gillar detta.
  3. JS

JS Friends of KS

Köp på Ebay från kända handlare, mkt bättre pris än i Svedala

4. carlanton
    Trådstartare

carlanton Biskop

Okej, jag vill ha den här:

Finns den hos typ Ur och Penn?

5. JS

JS Friends of KS

6. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Amazon.co.uk brukar vara billiga på g-shocks. Den klockan du vill ha finns överallt. Kolla caliroots.com shelta.se sneakersnstuff.com

7. morrism

morrism Friends of KS

Kan tipsa om den jag köpte, sök på "paketöppning på flyget" här på forumet, kostar drygt 300 ny, jävligt mycket snyggare än den där

8. Rber

Rber Biskop

Shelta eller Cali funkar som Yonsson säger. Jag brukar lägga av mig klockan när jag står på brädan för jag ramlar jävligt mycket.

Kör denna ibland om jag behöver passa en tid:

9. micke_s

micke_s Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Watchhubs, har en inkommande därifrån as se speak!

10. carlanton
    Trådstartare

carlanton Biskop

Har redan kollat alla streetwearbutiker, men ingen verkar ha de enklare modellerna. Vill helst få tag på en nu i veckan, tycker HK-frakten brukar ta för lång tid.

11. carlanton
    Trådstartare

carlanton Biskop

Föredrar ändå en G-shock. Tänkte faktiskt leta rätt på en på Heathrows taxfree i förrgår men fastnade alldeles för länge vid Hublot.

12. pethul

pethul Bonde

Från:
    Stockholm
    Jag kan rekommendera watchshop.co.uk samt jurawatches.co.uk, har handlat flera klockor från de sajterna däribland G-shock

Mårtenssons ur Brookfield