• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vart köper man G-Shock?

carlanton

Audemars
Släppa ned sin Breitling genom brevnedkastet är en sak, bära den i skateparken en annan. Inte för att jag tror att den går att förstöra, men det vore tråkigt med allt för mycket repor. Har helvetiskt dålig tidsuppfattning och har aldrig med mig telefon, således behöver jag en G-shock. Vad får man för en tusenlapp? Kan jag köpa en här i Stockholm?

Vill ha den enklaste modellen med digital visning, helst inte större än 42 mm. Den ska givetvis klara 200 m och vara typ oförstörbar. Helst svart eller grå, vill ju inte se ut som en skejtare.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Amazon.co.uk brukar vara billiga på g-shocks. Den klockan du vill ha finns överallt. Kolla caliroots.com shelta.se sneakersnstuff.com
 

morrism

Audemars
Kan tipsa om den jag köpte, sök på "paketöppning på flyget" här på forumet, kostar drygt 300 ny, jävligt mycket snyggare än den där
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Shelta eller Cali funkar som Yonsson säger. Jag brukar lägga av mig klockan när jag står på brädan för jag ramlar jävligt mycket.

Kör denna ibland om jag behöver passa en tid:
KIKS-TYO-Burning-Red-00.jpg
 

carlanton

Audemars
Har redan kollat alla streetwearbutiker, men ingen verkar ha de enklare modellerna. Vill helst få tag på en nu i veckan, tycker HK-frakten brukar ta för lång tid.
 
D

Deleted member 124

Guest
Jag kan rekommendera watchshop.co.uk samt jurawatches.co.uk, har handlat flera klockor från de sajterna däribland G-shock
 
Topp