Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vart skaffar man Rolex box & papper?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Bix, 26 februari 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Bix
    Trådstartare

Bix Torpare

Hej, tänkte sälja min klocka men när jag köpte den så fick jag inte med mig något papper eller box. Tror säljaren glömde det eller så sa jag att det inte behövdes. Undrar ifall det går att köpa papper + box separat. Blir lite enklare att sälja vidare min rolex-klocka då. Tack på förhand!

2. BCKSTRM

BCKSTRM Friends of KS

Hej,
    Tyvärr kan du inte köpa rätt "Box och papper". Självklart kan du köpa ett cert och en Box på eBay etc men det kommer inte stå rätt nummer på certet. Kontakta säljaren är mitt tips.

3. Näst bästa är att hitta en rolexlåda på tex ebay eller Kaplans, och sedan ett värderingsintyg från auktoriserad handlare som Rob Engström eller Nymans. Annars blir det att kontakta säljaren och fråga om personen har kvar cert & box.

4. Skeeter

Skeeter Stadsbo

Ännu en jungfrupost med klockrent innehåll....
    Bättre pris med box och papper javisst, eller dressa en kopia är tyvärr bland det första man tänker på men jag håller på det 1:a antagandet så länge även om jag inte riktigt förstår varför man inte ville ha box och papper om de fanns vid inköpstillfället, eller har svårt att komma ihåg om man valde bort dem.

Hugii gillar detta.
  5. Hugii

Hugii Biskop

Jag fattar inget....

6. Bix
    Trådstartare

Bix Torpare

Finns det någon exakt lista på det man får när man handlar Rolex i butik? Själva lådan, certifikat och alla tillbehör. Skulle uppskatta om någon kunde skriva.

7. Bix
    Trådstartare

Bix Torpare

Hallå ??

8. Jakobb

Jakobb Friends of KS

Hej.

David Eriksson, willbur, MånsT och 2 andra gillar detta.
  9. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Tråd låst. Etc.

David Eriksson, Jerico, Gold och 5 andra gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
Mårtenssons ur Brookfield