• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vem har bästa Breitlingsamlingen på Klocksnack? Tävling med fintfint Breitlingpris!

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Min frus gedigna Breitlingsamling!
Hon hälsar, att hon VERKLIGEN älskar choklad......
20150611_201219.jpg
Idag ser jag dubbelt. Alltså är det där en samling ;)
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Ingen samling men vafaan! Det är ju en chans till att posta en bild på en av de coolaste Brattarna i alla fall:)
image.jpg

Eller 2...
image.jpg

Äh!! Va faan en på länk också...
image.jpg

Satan va sugen jag blev på att bära Bratte i helgen...

Jag har en samling. Och det finns en Breitling i den. Choklad är gott.;)
image.jpg

Ingen samling heller dock en älskad klocka!
En gammal bild men en bra sådan ;)
image.jpg

Kanske det kanske :)
Annars ligger nog @TiE bra till ;)

Här kommer i alla fall ett bidrag till tråden!
Mina:
IMG_0047.JPG
IMG_0043.JPG


Å frugans:
IMG_0098.JPG

Way to go guys! And wives!!!

Har ett till riktigt roligt Breitlingpris kom jag på som jag lägger upp bild på senare. Då kan vinnaren välja vilken hen vill ha av de båda så blir det ett bonuspris. OBS, naket lovas så känsliga tittar får lov att varnas.
 

WatchIT

Panerai
Ber att få tacka för alla fina bilder som kommer att kosta mig för jag måste nog ha en bratte åxå innan jag lämnar in :)
 

Patrik J

Rolex
Patrik. Dinna två är fantastiskt fina. Cosmonauten i guld, mumma. Och Navitimern har en tidig bezel, vad är serienumret på den? Bättre bilder vore trevligt!;)
Tack för det. Cosmonauten är förvisso bara pläterad, men fin ändå.
Navitimern har serienummer 940xxx vilket jag får till ca 1961. Jag lovar att fixa lite bilder på den med en vettig kamera vi tillfälle.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Smakfullt mobilskal! Speciellt framtaget till deras party på Baselworld 2015. Googla Breitling Party Baselworld 2015 får ni se.
Slänger in detta i potten så får vinnaren välja, choklad eller tuttar. Tvåan får det som blir över!
image.jpg
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Tack för det. Cosmonauten är förvisso bara pläterad, men fin ändå.
Navitimern har serienummer 940xxx vilket jag får till ca 1961. Jag lovar att fixa lite bilder på den med en vettig kamera vi tillfälle.
Det är verkligen något speciellt med dessa tavlor med små, svarta subtavlor och denna fantastiska bezel. Måste du vara jättenöjd med!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Smakfullt mobilskal! Speciellt framtaget till deras party på Baselworld 2015. Googla Breitling Party Baselworld 2015 får ni se.
Slänger in detta i potten så får vinnaren välja, choklad eller tuttar. Tvåan får det som blir över!
image.jpg

Skönt finger i luften till feministerna! :)

Men varför har ingen av de avbildade en klocka (Breitling) på sig?!?
 

Patrik J

Rolex
Det är verkligen något speciellt med dessa tavlor med små, svarta subtavlor och denna fantastiska bezel. Måste du vara jättenöjd med!
Jepp, tycker de är mycket charmiga. Tyvärr behöver den dock lite service. Notera kronograf-timmen som inte riktigt är med. Eller snarare; den är med hela tiden, går oavbrutet när klockan är uppdragen. Nåja, det får blir ett efter-sommaren-projekt. :D
 
  • Like
Reactions: TiE
Topp