• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vem har för tillfället forumets finaste klocka?

acce1999

Patek
2-Faktor
Alla har förstås forumets finaste klocka... Smaken är ju som baken... Själv tycker jag att jag har forumets finaste Rolex 1016... Bortsett den Sond har förstås... :) Vid närmare eftertanke så har jag nog forumets finaste Explorer-samling... Om man bortser från den fina 1655 som Spencer66 har... Eller den sprillans 216570 som masterkiller har...

Äh... Går ju inte att bestämma. Eller hur?

A
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
För att få in lite märkesbredd så säger jag att plattfot sitter på forumets kanske finaste vintage GS.. ;)

9ZVtZ1P.jpg
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Skulle säga någon av vintage Daytonas. Har känt på Davvans och den är otrolig... Omens Skydweller är också helt otrolig
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Jag gillar ju vintage Rolex och utnämner hellre en sådan som finast, istället för en ny klocka som kan köpas i affären. Daytona är så haussat och dyrt så jag lämnar dom utanför.
Finalisterna är då:
Pers Rolex 1675, Spencers Rolex 1675,
Vintage92s fd Aurums Rolex 1803, Spencers Rolex 1803, fd Longcons Rolex 1803.
 
  • Like
Reactions: P-A
Topp