• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vem har för tillfället forumets finaste klocka?

frere

Audemars
2-Faktor
Vill minnas att det är Patrik J som har en omega ck2998 i museum-skick.

Edit: försöker få in en bild men lyckas inte inte...men den är värd att söka upp..
 
Whedda s daytona är ju rysligt fin(på bild iaf) så den ligger nog i topp sådär på rakt arm för mig.

Kan inte riktigt hålla med om Skydwellersnacket, det är i mitt tycke iaf inte en snygg klocka :p
 

rogman

Breitling
Nej, det är min gamla 5513 som är forumets finaste! ;)


542920121032443d38.jpg
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Om någon sitter inne på en Omega De Ville Seamaster med svart tavla, då kan även han eller hon ha forumets finaste klocka.
 

Bolio

Panerai
Omen och Urinvånaren sitter på de finaste helt klart. Vet inte om det finns någon men om det fanns någon riktigt fin 1665 double red kanske den hade varit med och tampats om den finaste, men innan jag sett den är Omen och Urinvånaren ohotad.
 

Daniel J

Omega
Min Omega Spedmaster Co-axial anser jag är den finaste.
det var därför jag köpte just den.

[skyddad identitet]Rolexar av div sort oavsett om det är helguld eller inte tilltalar inte mig ett smack. Jag har försökt tycka om dom men det går bara inte...
Jag gläds åt er som hittat er drömklocka men habegäret vägrar infinna sig.[/skyddad identitet]
 
Topp