• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vem har för tillfället forumets finaste klocka?

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Skulle säga att helguldspyramid OQn ligger väldigt bra till utseendemässigt, men samtidigt är den inget för mig. Lite udda det där.

Hade jag haft obegränsat med pengar så hade jag i och för sig ändå valt mitt senaste inköp framför alla andra klockor. Det finns mycket fint där ute.
 

Jens

Greedo
Jag röstar på den som e dyrast!
Konstaterar att jag inte vinner med nån av mina mögliga...
Visst är det nån som har en R.M?




J
 

Guinness

Cartier
Hmm finast kan vara den som ligger på posten och väntar på att jag hämtar ut den.
Annars är ljuvs AP RO helguld perpetual calender en galen klocka, och väldigt fin såklart!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Uppenbarligen har ingen av er sett min helguldare som Secret Santa kom med idag.

Forumets enda Mingbo. Unikare blir det inte.

ImageUploadedByTapatalk1387387608.218017.jpg



Klockorna ni nämner i tråden är dussinklockor. :D
 

Isodor

Audemars
Jag minns ej vem det var, men någon sportade en duometre . Det var stil och klass rakt igenom. Jag saknar sådana typ av klockor här på forumet .
 

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Måste säga att det var lätt. Om ingen nu sitter inne på en YM2 stål/ rose vill säga. Annars är min Hublot big Bang rose guld som även finns på köp och sälj den finaste, som sagt enligt mig. Gillar också min 116710BLNR :) smaken är ju som baken vilket är tur. Delad :D
 
  • Like
Reactions: ace

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Af Sjodahl's ombytta YM är med i toppen och nosar tycker jag!



Hehe...bug och bock, finns hur många fina ur som helst på detta forum. Frågan är ju bara vad man gillar för märke och referenser på klockorna , Chrisses, spencer66, Omen, Davvan, Per, Konkas, Easy rider, Leben mf.l . har schyssta klockor som helst. Skulle säga att det finns hur många fina klockor som helst som jag nästan skulle döda för :D, har säkert glömt flera namn när det gäller detta.

Men jag tror jag ligger topp 10 vad det beträffar Camel ur iaf :rolleyes:

DSC_5615_zps7709ca0c.jpg
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Hehe...bug och bock, finns hur många fina ur som helst på detta forum. Frågan är ju bara vad man gillar för märken och referenser , Chrisses, spencer66, Omen, Davvan, Per, Konkas, Easy rider, Leben mf.l . har schyssta klockor. Finns hur många fina klockor som helst som jag nästan skulle döda för :D, har säkert glömt flera namn.

Men jag tror jag ligger topp 10 vad det beträffar Camel ur iaf :rolleyes:

DSC_5615_zps7709ca0c.jpg

Du är allt bra skön ;)
 
Topp