• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vem har kräkts på vår banner!?

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Och nu ser jag att gräddhyllan har bytt namn till något som jag antar har med bannern att göra. Semestertider i all ära men man behöver väl inte bli smaklös för det.
 

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Och nu ser jag att gräddhyllan har bytt namn till något som jag antar har med bannern att göra. Semestertider i all ära men man behöver väl inte bli smaklös för det.
Nikki Beach må vara mkt, men för det mesta inte smaklöst. Värd ett besök om du råkar befinna dig på en ort med den anrika strandklubben :) Bannern kan jag visserligen inte se i firefox, men öppnade den i safari och tyckte inte den var så illa. Baywatch / Tequila Sunrise / Indiana Jones i ett.
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Nikki Beach må vara mkt, men för det mesta inte smaklöst. Värd ett besök om du råkar befinna dig på en ort med den anrika strandklubben :) Bannern kan jag visserligen inte se i firefox, men öppnade den i safari och tyckte inte den var så illa. Baywatch / Tequila Sunrise / Indiana Jones i ett.

Merparten av klientelen på Nikki Beach (i St Tropez givetvis) består av lönnfeta ryssar, överförfriskade araber och några Svenska grabbar i pastellfärgade skjortor som tror att de smälter in. Så ganska smaklöst är det nog allt.

God smak finner du på Club 55!
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Det finns god smak och god smak, ena sidan av myntet är det folk ser utifrån: "lönnfeta ryssar, överförfriskade araber och några Svenska grabbar i pastellfärgade skjortor som tror att de smälter in"

Andra sidan är de som är där, som har god smak på härligheter i livet både i materiella ting och sysselsättningar, även om de ser löjliga ut när de gör det :cigar:
 

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
God smak finner du på Club 55![/QUOTE]
Merparten av klientelen på Nikki Beach (i St Tropez givetvis) består av lönnfeta ryssar, överförfriskade araber och några Svenska grabbar i pastellfärgade skjortor som tror att de smälter in. Så ganska smaklöst är det nog allt.

God smak finner du på Club 55!

Hehe ok. Är kanske inte rätt person att bedöma god smak vid närmre eftertanke. Får kolla in klubben du tipsar om. Har de en inrättning i Marrakech?
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Hehe ok. Är kanske inte rätt person att bedöma god smak vid närmre eftertanke. Får kolla in klubben du tipsar om. Har de en inrättning i Marrakech?

Club 55 finns bara i St Tropez. Nikki Beach finns i Marrakech, hört att det är ganska dåligt dock.

(Visst, lite OT men det är på Baywatch-temat!)
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Och nu ser jag att gräddhyllan har bytt namn till något som jag antar har med bannern att göra. Semestertider i all ära men man behöver väl inte bli smaklös för det.

13811374842137211164.GIF
 

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Club 55 finns bara i St Tropez. Nikki Beach finns i Marrakech, hört att det är ganska dåligt dock.
Ok så om man vill ha god smak så måste man åka till St Tropez och umgås med Stureplan alltså. Stuck between a rock and a hard place. Stannar nog i trädgården istället :)
Edit: Club 55´s grönsakstallrikar ser onekligen riktigt bra ut.
 
Senast ändrad:

McFly

Cartier
Fan alltså, jag älskar kontrasten gentemot det förra temat/det vanliga temat och nu Baywatch. Bra skit.
 
Topp