• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vem skall lämna samlingen ?!?

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Hallojers,

Dragit på mig klocksjukdomen som en del vet och andra här inne även är drabbade av, efter en längre tids funderingar så har jag kommit till att jag inte är frisk och således skall några ur avyttras. ( hjälper inte att frun tycker man är dum i huvudet heller ;-) )

Så vilka av dessa skulle ni sålt om ni var i mina skor och varför, önskar jag få lite hjälp med.

1455873091724.jpg

IMG_4659.JPG

1455873091724.jpg

IMG_20160310_144532.jpg

IMG_20160126_132921.jpg



Tack för titten och förhoppningsvis hjälpen !
 

Bilagor

  • IMG_4760.JPG
    IMG_4760.JPG
    88.1 KB · Visningar: 45

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Jag röstar på att Yachtmastern ska få lämna!
Tycker de andra klockorna är schysstare helt enkelt.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Datjusten! Eventuellt, Yacht Mastern, men då den är lite ovanligare en DJn så kan det vara roligare att ha kvar den i lådan. Visserligen har den blå tavla, samma som subben, men subben känns som den måste stanna så klart då den är i en helt annan division en YM. Lite svårt, men det borde stå mellan YM vs DJ! Hm...nu när jag tänker efter så ska du nog behålla DJn och skicka Yackt Mastern, M´key!
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Yachtmastern helt klar. Överlag tycker jag att Yachtmaster är en jämförelsevis trist modell.
 
Topp