• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vem skall lämna samlingen ?!?

Knugen

Panerai
2-Faktor
Tycker som några andra, att DJ med romerska bör säljas.
Anledning: jag personligen klickar inte med romerska siffror.

Är det någon du bör behålla så är det faktiskt, i mitt tycke, YM =)
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Sälj Bugaboon så har du mer och röra dig med barnvagnar är bara ett västerländskt påfinn av lättja! Bär dina guld på armen istället ;)
 

jarrebarre99

Patek
2-Faktor
Jag tycker alla är nice på sitt sätt men med en pistol mot tinningen så skulle jag nog dumpat DJ 116234, YM 116622 och behållit resten.
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Skulle behållit DD, räfflade DJ och Sub. Då har du ju allt. Galet fin trio! Om jag fick välja endast 2st så DJn o Suben.

Om du inte har stress, lägg bort en eller två klockor i taget och låtsas att de är borta, så kanske du ser vilken/vilka du saknar mest.
 

jurassicjay

Cartier

för att den helt enkelt är vansinnigt vacker. dock kostar den ju en del, så om du vill köpa något annat fett kan ju den frigöra lite stålars. jag hade även sparat suben för den är klassisk. YM och DJn med romerska har jag inte så mycket till över för så de hade jag sålt. Kanske även andra DJn, då DDn säger typ samma sak fast mycket mycket högre.
Äh, jag vet inte. Jag önskar att jag också hade detta problem!
 
Senast ändrad:

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Efter mycket om och men så börjar visionen bli klar, so far så blir det denna line-up:

Day-Daten, SuBc 116613 och Yacht-mastern.

De andra säljes och siktet tas på en AP helguld alt ROC.

Dessa jävla val och ideer man får, tack så mkt KS för alla bilder på AP´s nyligen.... :arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:
 
Lätt val. Helguld passar inte på vit hud (av rent estetisk anledning, för lite kontrast). Så det är din DD i helguld som får se sig om efter ny ägare.
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Tillägg:
Keepern är en 116613
Ena DJ´n är en 116234 är det den ni menar ?
Avyttra 16613 och båda DJs till förmån för en 116613 som du vill ha! Och pengar över till frugans present också (självklart en klocka för att underlätta din hobby) :cigar:
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Hehe såg nu vad du menade, får skylla på min mobil.

Går igenom svaren under kvällen så ska jag fatta ett beslut
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Då var det avgjort, följande kommer hända.

Bägge DJ´s säljs, de finanserna kan ligga och bränna lite ifa nytt objekt stöts på i klockträsket.
Behåller DD & YM utöver de som redan ligger å ruvar.

Tack för allas inputs och reflektioner !!!
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
YM Och DD hade fått stanna i min bok. Skön kombo. Först ut hade DJ med romerska varit, (inget stort fan av det).
 
Topp