Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vem vill göra mig en tjänst?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Wi, 26 juli 2013.

1. Wi
    Trådstartare

Wi The Insideman

Från:
    Stockholm
    Är i Rom och har stora problem med internet. Skulle behöva kolla upp två säljare från Chrono24, som är lokaliserade typ en halvtimme från mig.

Vill nån kolla referenser, att de säljer gröna grejer osv? Ja, ni som kan det här vet vad ni ska kolla efter. Vill inte ha nå frankenskit
    Samt öppettider?

Säljarna är:
    -Eorologi
    - annibali & Co.

Stort tack på förhand!

2. Hardy

Hardy Thug

Från:
    och till
    Eorologis butik har jag besökt. Mycket seriöst intryck !

Wii gillar detta.
  3. StrawberryFields

StrawberryFields Sir Notalot

Från:
    Jordgubbsranchen
    Har problem med internet, skriver ändå på ks. Gå och hälsa på butikerna och prata med dem. Öppettider? Prova med kontorstider...

4. Wi
    Trådstartare

Wi The Insideman

Från:
    Stockholm
    Linan stängs ner var 5e min.. Hade inte startat tråden om jag inte behövde hjälp!

Öppettider är inte som kontorstider, utan mer generösa.. Och för folk som undrar i framtiden så fick jag ett väldigt bra intryck av Annibali & Co.

StrawberryFields gillar detta.
  5. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Ett tips i Rom är att ha marginal på öppettiderna. De börjar ofta räkna kassan 15-20min innan de stänger och släpper då inte in fler kunder. Jävligt irriterande.

Wii gillar detta.
  6. JS

JS Friends of KS

Har för mig att Anibali är koscher

Wii gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield