• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Verktyg, klockbox och nya straps

Sonos

Omega
Hej alla glada!

Nu tar jag allt på en och samma gång! Är ute efter en klockbox för 4-6 klockor (alt. en winder för två klockor och plats för några klockor till), bra verktyg för att byta straps samt tips på skinnarmband/nato med härlig kvalité till min Sub "no-date". Vilken sida brukar ni beställa ifrån?

Tack och och ha en trevlig lördag!
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Hej och välkommen! Ska försöka svara på alla dina frågor faktiskt. Den bästa klockförvaring jag har haft är de från en herre som kallas Rainer. Klart bästa boxarna för rimliga pengar enligt mig. Snygga och bra kvalitet. Du hittar de här http://stores.ebay.com/finestboxes.

$T2eC16ZHJHsFGk0o7qH1BS,C,1)SFg~~60_3.JPG


Klockarband finns det otaliga många varianter, tillverkare och leverantörer av. Kan rekommendera ett besök hos en av våra forum sponsorer www.singularstraps.se för nato band och även verktyg för att enkelt byta band. Är du ute efter flera varianter på läderband finns många andra butiker på nätet, tex watch-band-center.com.

Hoppas du hittar det du söker!
 

Sonos

Omega
Hej och välkommen! Ska försöka svara på alla dina frågor faktiskt. Den bästa klockförvaring jag har haft är de från en herre som kallas Rainer. Klart bästa boxarna för rimliga pengar enligt mig. Snygga och bra kvalitet. Du hittar de här http://stores.ebay.com/finestboxes.

$T2eC16ZHJHsFGk0o7qH1BS,C,1)SFg~~60_3.JPG


Klockarband finns det otaliga många varianter, tillverkare och leverantörer av. Kan rekommendera ett besök hos en av våra forum sponsorer www.singularstraps.se för nato band och även verktyg för att enkelt byta band. Är du ute efter flera varianter på läderband finns många andra butiker på nätet, tex watch-band-center.com.

Hoppas du hittar det du söker!

Tack så mycket för svaret Dalomo! Den där boxen var riktigt snygga. Angående klockarmband så var min fråga rätt diffus. Tack för tipsen iaf:)
 

Glusch

Cartier
Om du inte är intresserad av för avancerade bandbytarverktyg tycker jag minsann att du kan ta och gynna klocksnackare och ta en titt på vad Josef B säljer. Kan du alltid passa på att plocka upp en poleringsduk eller kanske till och med något NATO-band från honom. Grymt schysst individ. Billigt, bra kvalité samt snabb leverans. Har till och med hört att de som handlat mycket samtidigt från honom brukar få en karamell eller dylikt nedpackat i paketet och det tackar man ju aldrig nej till!
 

Sonos

Omega
Om du inte är intresserad av för avancerade bandbytarverktyg tycker jag minsann att du kan ta och gynna klocksnackare och ta en titt på vad Josef B säljer. Kan du alltid passa på att plocka upp en poleringsduk eller kanske till och med något NATO-band från honom. Grymt schysst individ. Billigt, bra kvalité samt snabb leverans. Har till och med hört att de som handlat mycket samtidigt från honom brukar få en karamell eller dylikt nedpackat i paketet och det tackar man ju aldrig nej till!

Tack för tipset Glusch!
 
Topp