• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vet att denna stolle inte alltid har rätt, men i detta fall?

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Vem är du? Vem är jag? Kan vi få kontakt nu? Retas? Jag? Näääää. Jag känner Timell privat. Vet vad som är spel och äkta. Är du äkta?
Ok. Ett svar ungefär som jag väntat från dig. Ingen bättring där inte. Har aldrig ignorerat någon tidigare. Men för dig gör jag ett undantag, så du slipper fler kommentarer eller likes från mig!
 
P

Philippe Stern

Guest
Ok. Ett svar ungefär som jag väntat från dig. Ingen bättring där inte. Har aldrig ignorerat någon tidigare. Men för dig gör jag ett undantag, så du slipper fler kommentarer eller likes från mig!
Tack. #crybaby #ironiskagenerationen #utveckla #lättkränktasförening
 

jhm

Panerai
I vilken kategori skulle ni placera den här killen i då? Själv får jag inte intrycket att den här personen spelar teater, som t ex "Mr Hello Fuckers" utan bara tycker en väldig massa, utan någon större kunskap. Båda känns dock lika ofräscha. Direkt från Danmark:


:D
 

willbur

Rolex
2-Faktor
I vilken kategori skulle ni placera den här killen i då? Själv får jag inte intrycket att den här personen spelar teater, som t ex "Mr Hello Fuckers" utan bara tycker en väldig massa, utan någon större kunskap. Båda känns dock lika ofräscha. Direkt från Danmark:


:D

Kanske lite OT, men han är ju också helt väck. Kolla 40 sekunder in i det här klippet bara:
 
  • Like
Reactions: jhm

jhm

Panerai
Kanske lite OT, men han är ju också helt väck. Kolla 40 sekunder in i det här klippet bara:


Har kikat på hans klipp, och min spontanta känsla är, att jag vill söka upp honom och ge honom stryk. ;) Dessutom förbluffas jag över att människor med så många uppenbara fysiska lyten som luffaren ovan och även Archie, överhuvudtaget kan få en publik på YT. En tragisk tid vi lever i. ;)
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Archie borde göra fler klipp där han sparkar in öppna dörrar. Vem, år 2014-2015 (när spelades klippet in?) som ska köpa en guld Rolex känner inte till gråhandel? Sen när man väger för och nackdelar köper man där man känner för..?

Fö. Är archies klipp värdelösa, han upprepar sig och presenterar inget konkret, bara massa gap om bevis (men de kommer aldrig). Som att snacka politik med ett fyllo, typ.
 
  • Like
Reactions: jhm

jhm

Panerai
Archie borde göra fler klipp där han sparkar in öppna dörrar. Vem, år 2014-2015 (när spelades klippet in?) som ska köpa en guld Rolex känner inte till gråhandel? Sen när man väger för och nackdelar köper man där man känner för..?

Fö. Är archies klipp värdelösa, han upprepar sig och presenterar inget konkret, bara massa gap om bevis (men de kommer aldrig). Som att snacka politik med ett fyllo, typ.


Ja, och dansken Tom, som har massvis med åsikter om klockor han aldrig ägt. Känns ungefär lika meningsfullt som Youtubereviews, om produkter som inte släppts än, och helt baserat på lösa rykten, släpps som dagens sanning ett halvår innan produkten kommer ut. Det är den uppenbara baksidan med att vem som helst kan publicera sitt skit idag. ;)
 
Topp