• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vi drar det en runda igen - Svara på meddelande via e-post

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Hej, Registered.
Känn dig inte utpekad, det här är skickat till alla på hela forumet. :)

Det går inte att svara på meddelande via e-post.

Många av er har ställt in att få e-post då ett nytt privat meddelande kommer. Samma gäller för er som valt att få notis via e-post när det är svar i en tråd som ni bevakar.

Ni kan INTE välja att svara på mailet från Klocksnack. Allt som händer är att det kommer ett mail till [email protected], mottagaren kommer alltså inte se ert svar.

Ska framåt ändra så att det framgår tydligare i e-posten från Klocksnack att man inte kan svara direkt via e-post..
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Hej, Registered.
Känn dig inte utpekad, det här är skickat till alla på hela forumet. :)

Det går inte att svara på meddelande via e-post.

Många av er har ställt in att få e-post då ett nytt privat meddelande kommer. Samma gäller för er som valt att få notis via e-post när det är svar i en tråd som ni bevakar.

Ni kan INTE välja att svara på mailet från Klocksnack. Allt som händer är att det kommer ett mail till [email protected], mottagaren kommer alltså inte se ert svar.

Ska framåt ändra så att det framgår tydligare i e-posten från Klocksnack att man inte kan svara direkt via e-post..

Har jag missat något?
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Hej, Registered.
Känn dig inte utpekad, det här är skickat till alla på hela forumet. :)

Det går inte att svara på meddelande via e-post.

Många av er har ställt in att få e-post då ett nytt privat meddelande kommer. Samma gäller för er som valt att få notis via e-post när det är svar i en tråd som ni bevakar.

Ni kan INTE välja att svara på mailet från Klocksnack. Allt som händer är att det kommer ett mail till [email protected], mottagaren kommer alltså inte se ert svar.

Ska framåt ändra så att det framgår tydligare i e-posten från Klocksnack att man inte kan svara direkt via e-post..


Vem fan svarar på ett sånt utskick? På riktigt?
 
Jag försökte svara idiot som man är. Eftersom jag fick ett mail om GTG nästa vecka från Aquaracer2 där det stod : "Skulle vilja veta om ni kan delta eller inte så fort som möjligt" Det kändes som om man skulle svara efter den meningen. Men tydligen inte?
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Faktiskt så gjorde jag fel nyligen också...:banghead:
Ber om ursäkt!
Jag är också på ett annat forum där det funkar så och gjorde fel, men det skall inte upprepas ......avsiktligen igen ;)
 

David

Bödeln
Den enkla lösningen är att inte ha pm-texten i mailet, bara en notis att ett nytt meddelande har kommit, och en länk till inboxen.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Den enkla lösningen är att inte ha pm-texten i mailet, bara en notis att ett nytt meddelande har kommit, och en länk till inboxen.

Mm, har övervägt det. Valet finns.

Skärmavbild 2014-05-18 kl. 21.47.23.png
 

Sputniq

Panerai
Är det bara mina mail som blivit väldigt märkliga?
image.jpg


Samt att man inte kan läsa vad som skrivits i mailet :bookworm:
 
Topp