• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vi försöker en gång till... FREDAGSTRÅDEN

aljung

Panerai
2-Faktor
Glad Påsk!

image.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har du fler bilder på den där? ;)
Bra där Zed!! Du var först att spotta mitt lilla påskprank! Glassen var tätt efter. Kände att jag var tvungen att jävlas tillbaka lite efter alla trakasserier jag blivit utsatt för sedan igår.
Det är frugans gamla Alpha som numera tjänstgör som lockbete för banditer i en väl synlig Winder i vardagsrummet:) Nöstan så jag måste köpa din Daytona bara för att du genomskådade min bluff;-)
 
  • Like
Reactions: Zed

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Är på hemmaplan.....men drar strax till Ludvika..... Af Sjodahl ....är det dax att dra igång en Dala GTG på sikt....?

image.jpg


Är i Ludvika just nu där jag sitter på Pizzeria Milano och klämmer en chebbabtallrik! Skynda dig hit Davvan så jag får klämma lite på din dubbelröda :D
:hungry::p:cigar:
 

Ryttaren

Rolex
Bra där Zed!! Du var först att spotta mitt lilla påskprank! Glassen var tätt efter. Kände att jag var tvungen att jävlas tillbaka lite efter alla trakasserier jag blivit utsatt för sedan igår.
Det är frugans gamla Alpha som numera tjänstgör som lockbete för banditer i en väl synlig Winder i vardagsrummet:) Nöstan så jag måste köpa din Daytona bara för att du genomskådade min bluff;-)


Vafan, tyckte också att det såg suspekt ut, texten på tavlan var ju uppenbar :banghead: trodde aldrig du skulle sjunka på lågt...:p
 
Topp