• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vi har något på gång...

Hawk100

Rolex
IMG_0336.JPG

Väldigt lik min Worldtimer fast 1000 ggr bättre fotograf.....
 
Trevlig uppdatering av worldtimern! Lite mer superluminova på tavla och visare, ny form på luggarna och ett nytt gummiband som alternativ. Nu finns också två storlekar att välja på! 36mm och 41mm
Kul!
Min favvo är denna. Tror att den blir riktigt giftig i verkligheten :)
IMG_0852.PNG
 

par

Patek
2-Faktor
Satan va bra! Från klarthet till Klarthet! Tycker index matchade den stora tavlan på 41mm bättre
Klassas 36mm som damklocka eller funkar den som herr?
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Trevlig uppdatering av worldtimern! Lite mer superluminova på tavla och visare, ny form på luggarna och ett nytt gummiband som alternativ. Nu finns också två storlekar att välja på! 36mm och 41mm
Kul!
Min favvo är denna. Tror att den blir riktigt giftig i verkligheten :)
IMG_0852.PNG
Riktigt bra! Nu vill jag ha en ny Worldtimer.
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
Sjöö Sandström gör det så jäkla rätt med att släppa 36or!

Sedan kanske det fortfarande är för stort för mig men jag tycker ändå det är helt rätt väg att gå. GMT är jag sugen på så det vore kul om den skulle funka :)

Honnör samt hård klapp i ryggen på er! ;)
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Satan va bra! Från klarthet till Klarthet! Tycker index matchade den stora tavlan på 41mm bättre
Klassas 36mm som damklocka eller funkar den som herr?
Jag, med mina små handleder har ingenting emot att gå ner lite i storlek till runt 36mm (dock beroende lite på modell). Damklocka? Tveksamt, men om så ändå är fallet blir jag stold bärare av damur!:)
 
Topp