• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vi har sagt det många gånger förr.. Men uuuurk!

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Fick som vanligt lite spykänsla när jag gick förbi ett visst skyltfönster..

image.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Pappi för helvete!! Uppe till höger har du ju klockan du letar efter!!:) Ska fan ha en jag också!!!
 

jandan

Panerai
På tal om affären Urk & Skurk, har dom någonsin haft ordinarie pris på sina klockor?
Jag har nog aldrig gått förbi utan att det har varit minst 50% rea...
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nja, vi behöver väl inte släpa Sloggi i smutsen, deras varumärke är nog ganska mycket starkare...hos tanterna :D


Jag ber om ursäkt. Min mening var aldrig att misskreditera Sloggi. Jag vill understryka att flera vänner till mig är flitiga Sloggi-användare. Jag vet också att det finns en stor kärlek till Sloggis produkter här på forumet, särskilt i forumets vintagedel. ;)
 

Guillbert

Audemars
2-Faktor
Allt som är bra kopieras... När man gör det för att ta nästa steg kan jag tycka att det är OK, men att bara kopiera rakt av det är bara sorgligt.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Haha skön g/s sub.. Varit så i år nu, och ökat nu på senaste med dessa "kopior". Även varit i blåsväder ang de där med rea jämt & ständigt.
 

Portofino

Panerai
Fy fan! Inte bara osmakliga men man bara vet att om man skulle väga skiten i handen skulle de kännas lika förtroendegivande som Bagdad Bob.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Sloggi säljs ofta i dambutiker av tantkaraktär. Det få vet om är att de också har ett brett sortiment av kalsonger för män i alla åldrar. Speciellt formande och det är inte alla som vill att det ska vara så.
 
Topp