• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vi med äldre modellen av YM, kanske har lite att se framemot efter nyåret...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Har varit i kontakt med en auktoriserad handlare angående den blå tavlan som sitter på nya Rolex Yachtmaster 116622, den är ju grymt snygg tycker jag! Och det känns ju helt galet att behöva köpa på sig en ny klocka för närmare 90 tusen bara för att man vill ha den nya klockan.

så jag frågade om man kunde köpa den nya tavlan som tillbehör, och med lite tur så skulle dom kanske släppa den nya blå tavlan som tillbehör, och med mega flyt så skulle den kunna passa på YM 16622. Tyvärr så kunde dom inte säga något just nu, då det måste gå ett år efter dom släppt den nyare versionen enligt dom. Handlarna får inte själv tillgång till tavlor etc, förrän det gått ett år, sen gäller det väl bara köp vid sidan av och inte vid en reparation osv. Tyvärr kunde dom inte ange något pris, men kan man tippa att den kommer att ligga på 5000:- .

Kommer bli ett byte av tavla om möjligheterna finns för min del, den som väntar på något gott väntar alltid för länge :arghh: .
 
Topp