• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vi som gillar att leva stort!

Målarn

The Steak
Fyyy faaaan Porsan!!! Stort Jävla GRATTIS :mrgreen: :mrgreen: !!!!

Helt galet Snygg Daytona!!!

btw, Välkommen hem ;)
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Vi som gillar att leva stort!

Så sjukt cool, jättegrattis!! Känns skönt också att en fetingklocka för gångs skull INTE är betald med skattepengar... ;)
 

Smulan

Rolex
Oroväckande när man känner igen blöjorna men inte uret :D Snyggt var det iaf (trots guldet) och glöm inte bort att snegla på sjökortet ilband ;)
 

ErikGBG

Audemars
Hade man inte varit så länk-kåt hade det där varit ett givet köp! Med länk blir det så dyrt att jag helt enkelt inte kan försvara det =D
 

Josef B

Bestraffaren
Porsan! Jag vill se den klockan med en härlig snapshot över Rio och gärna lite verklighetstrogna bilder med den i slummen också! ;)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nice! Måste dock erkänna att jag inte riktigt fattar varför den har ändlänkar. Det logiska vore väl band utan ändlänkar? :oops:
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
JoberMan skrev:
Stort GRATTIS! Riktigt djävla grym Daytona, och Therese är lätt klock-Sveriges snyggaste säljare :) men du måste jobba lite på bicepsen :mrgreen:
Känner för övrigt igen Olè olè's kanelpudrade apelsinskiva :)

Haha plus ett på denna, du har så grymt sköna kommentarer jober!!
 
Topp