• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Victorinox Chrono Classic XLS BILLIGT

vistor

Omega
Hej!

Säljer nu en klocka inköpt här på forumet. Victorinox Chrono Classic XLS.

Klockan är imponerade vad det gäller kvalitét känslan. Den kommer på en länk som jag anser är riktigt bra och bekväm. I klockan sitter det ett servicebart ETA quartz.
Slänger även med ett läderarmband.

Det finns några hairlines på armbandet, boetten är fin. dock så finns det några repor på baksidan av boetten och en liten reva. detta är något som bara synes när man tar av sig och kollar under klockan.

För detta vill jag endast ha 1500 kronor då jag är i behov av pengar.
Klockan går fint, alla funktioner fungerar helt perfekt och det är inget mysko med klockan.
Gångavvikelsen är i princip helt obefintlig. Det är härligt att ha en klocka som alltid går, oavsett om den legat i en låda i två veckor.

Kanske en perfekt present till en kompis?

Här är tidigare annons som jag köpte den från:
https://klocksnack.se/threads/victorinox-chrono-classic-toppenpris.31810/

Bifogar även mina egna bilder som är tagna i ett så vidrigt ljus som möjligt så att alla hairlines ska synas bra, vid vardagsanvändning tycker jag inte någon hairline är framståande.


Skulle Du inte bli nöjd med ditt köp erbjuder jag retur inom 2 dagar av mottagandet


Har en referenstråd här på forumet.

Ha en fortsatt trevlig dag!
 

Bilagor

  • klocka4.jpg
    klocka4.jpg
    114 KB · Visningar: 358
  • klocka3.jpg
    klocka3.jpg
    181 KB · Visningar: 326
  • klocka2.jpg
    klocka2.jpg
    145.5 KB · Visningar: 332
  • unnamed.jpg
    unnamed.jpg
    164.7 KB · Visningar: 321
Topp