Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Victorinox night vision

Diskussion i 'Diskussion' startad av Stenholm13, 22 juni 2015.

1. Stenholm13
    Trådstartare

Stenholm13 Torpare

hej!! Har en liten fråga bara, jag har en victorinox night vision som jag har planer på att sälja, klockan är i toppskick och har en precis sprillans ny länk. Å då undrar jag om någon har en aning om vad men skulle kunna ta för den klockan, den är ca 3år gammal och nypris runt 8000kr
    Tackar för svar! Och ni får slå mig på fingrarna om det är fel del av forumet att stella den he frågan, jag är ny här!

2. Beastie

Beastie Mr Cowbell

Billigaste jag hittade NY på nätet var 2600kr från USA. Från Europa 4-5000kr

Så en bit under det, 1000- 1500kr kanske

3. Savagear114

Savagear114 Friends of KS

Släng upp en bild i tråden för oss som är slöa och inte orkar googla ;)

Sjobedan gillar detta.
  4. Mr.Sund

Mr.Sund Stadsbo

Varför ska han ta betalt en bra bit under vad det kostar att köpa den hos en gråhandlare i USA exklusive tull/moms? Den kostar väl cirka 5000kr som billigast ny idag och då är det den uppdaterade versionen. Skulle sätta mig runt 2000-2500 om den är i gott skick och börjat därifrån.

5. Om den går på 2600 i USA blir totala priset med moms och tull kring 3500:-
    Tror att under 1/2 priset är väl ok, alltså kring 1500:- med hänsyn till att garantin inte gäller längre och modellen har nu uppdaterats?

6. Stenholm13
    Trådstartare

Stenholm13 Torpare

Det är nya modellen jag här eller nya och nya men den har inte uppdaterats sen jag skaffade den

Mårtenssons ur Brookfield