• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vidareförsäljning

Andsan

Rolex
Det kan skilja sig mellan vad en köpare är villig att betala för en vara och vad varan faktiskt är värt. Såväl upp som ner. Men i slutändan är att en vara inte värt mer än det som någon är villig att betala.

Det kan ju bli så att köparen av ditt ur gör en förlust ;)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Ibland undrar jag om vi har en "KS-anda" och vad den i så fall står för?
Vi tror att är vi vänliga och tillmötesgående, litar på folk, så ska vi bli bemötta på samma sätt.
Funkar ju lättare med de vi träffat tidigare. Men när jag köpte klocka av Ricrob träffades vi första gången jag klämde på klockan, fick den med mig och betalade i efterhand. Det är tillit.
Vi läser om hur medlemmar hjälper varandra att hitta klockor de söker, hitta reservdelar, länkar, armband och tom skänker sådant bara för att de är lagda så. Vill hjälpa.
Detta genererar för det mesta glada tillrop och ryggdunk här på forumet, helt rätt.
Jag trodde detta var vad vi eftersträvade. Lite familjekänsla.
Men så inser man att vi växer så det knakar, många nya hittar hit, och flera är nog bara ute efter att göra affärer.
Så slutsatsen är nog den att KS-andan finns bara hos några få som vill ta den till sig och den finns mellan dem som förtjänar den. Med risken att bli blåst även här.
 
Topp