• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Video Recension: Christopher Ward C60 Trident 600 Vintage

Wave

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Detta är min video recension av Christopher Ward C60 Trident 600 Vintage 38mm.
Denna version i 38mm är bland de trevligare dykare jag haft under 10 000kr. Blev glatt överraskad av hur trevlig klockan faktiskt är nu när jag haft den ett tag.
Kicka på videon om ni vill veta mer om klockan eller bara gillar video recensioner av klockor överlag.

Tack för att ni kollade/läste :)
//William
 

Stryd

Cartier
Grym video som vanligt!

En liten fråga bara, finns det någon anledning till att du har monterat armbandet åt det håll som du har gjort?

///Stefan
 

Wave

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Grym video som vanligt!

En liten fråga bara, finns det någon anledning till att du har monterat armbandet åt det håll som du har gjort?

///Stefan
Tack, så jättemycket!
Det är flera som frågat det faktiskt :p Det är för att det är väldigt bekvämt att ha banden så när man har ett deployant clasp. Blir enligt mig väldigt lätt att spänna spännet. Har haft några klockor med deployant clasp där de kommit så från "fabrik" också.
 
Topp