• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Video Recension: Seiko SARB017 Alpinist

Wave

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Hej!
Jag har en liten Youtube kanal där jag recenserar och diskuterar klockor. Har recensioner på diverse klockor som jag kan länka senare om det finns intresse.

Här är min recension av den fantastiska Seiko SARB017 även kallad Seiko Alpinist.

Hoppas ni gillar den :)
//William
 

Anatta

Panerai
2-Faktor
Jag tycker det vore najs med samlingstråd. Kanske lättare att hitta? Och så får du ett litet krypin. Det är trevligt :)
 

Wave

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Jag tycker det vore najs med samlingstråd. Kanske lättare att hitta? Och så får du ett litet krypin. Det är trevligt :)
Håller med, fixar det :)

Edit: Såg nu att man varken kan redigera titel eller texten i inlägget efter en viss tid. Tror det skulle bli jobbigt att hitta om jag skulle posta varje recension som en kommentar? Får helt enkelt posta en ny tråd för varje recension :/
 

Fryk

Breitling
2-Faktor
Jag hittade hit också! Detta var förövringt en klocka som jag har vrit intresserad av ett tag och verkar ju absolut vara en prisvärd pjäs!
Tack för denna recensionen också!
 

Wave

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor

MasterChief

Rolex
2-Faktor
Cool! Det här var faktiskt en av de videos jag kollade på innan jag beställde min. Bra där!

651444E5-C9C6-4789-BAE9-A07C1019D5FE.jpeg
5D2710A9-D31B-4977-9C04-E94286D063BC.jpeg
 
Topp