• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktig uppdatering!! Så var det dags för höstens event hos Rob Engström!

Ministern

Founder
2-Faktor
235db7d8d8fdae4528b1c101faafd37c_zps556508f9.jpg



Dessa är vinnarna som behöver bekräfta sin plats omgående. Platserna kan inte ges bort utan kommer ges till de som står i kö.

PM:a mig eller skriv i tråden för att bekräfta eller avsäga er plats,

Viktigt tillägg! Då det uppenbarligen finns fel i denna lista så vill jag att den som bekräftar sin vinst även visar upp sitt vinstbevis.

1. Jaganata Bekräftad
3. Micke Ni
5 . leben Bekräftad
10. Ricvin Bekräftad
16. Pappi Bekräftad
21. meo_swe Bekräftad
25. k0ltrasten
28. easyrider Bekräftad
30. tim.stockhom
33. Molle
38. Richard
41. Joberman Bekräftad
48. John R Bekräftad
51. Gavve
53. Mkarlsson Bekräftad
57. Boris Balkan
60. Dalomo Bekräftad
62. Wii Bekräftad
65. theargonaut Bekräftad
67. Da_Ni Bekräftad
69. Konkas Bekräftad
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Där kom infon man precis letade efter! Får däremot lämna över mitt pris till någon annan. Kommer inte upp till Stockholm förrän 18 dec.
 

max

Dancing Queen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :banghead:

Måste tyvärr avsäga mig denna plats då frugan fått för sig att vi skall till Paris just denna dag (och biljetter redan är bokade)!

Ställer mig redan nu i kö till nästa gång denna förträfflige butik håller liknande event :)

Spencer66 Säg till var jag skall sända inbjudan när ordningen är fastställd.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
FEEEEEEEEEEEEEEEECK...vi har julfest med jobbet den 5:e.......kan inte INTE gå på den.....surkrut!
Avsäger mig därför min plats.....vilket är lökigt då det tidigare varit ett magnifikt event!
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Skulle det finnas någon ledig plats så småningom, eller med kort varsel, ställer jag mig gärna i kö :)

Tack


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp