• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka är vakna?

ZQT

The Banker
2-Faktor
Självfallet herr minister. Kan man stå till tjänst herr propagandaminister?
 

Rikard

Omega
Kontaktannons incoming...
Rikard, 40, singel, nytt jobb, gillar cigg, snus, öl, kaffe!!, klockor, datorer, spel, musik, hi-fi, tv, bio, tatueringar!!, mitt jobb.

...lär inte få nå brudar på denna nu när jag läser vad jag skrivit :p
 

twisted

Cartier
hallå där i natten! väntar på att vitlöksbrödet ska svalna, samtidigt som jag funderar på att göra ett försök med timezones klockskola, borde nog sova..
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Näst efter 11:00-17:00 är natten den bästa tided under en sommardag. Att lyssna på musik, prata, slötitta på tv/dator och att tänka kan inte göras bättre under någon annan tidpunkt. Under natten öppnar folk upp sig och är lättpratade och lättåtkomliga. Det var min reflektion över natten i den mest mystiska tråden hittills.
 

meo_swe

Audemars
Nyss inkommen efter ett jaktpass. Hoppet var att få ett vildsvin, men i efterhand skulle man nog stannat hemna oxh druckit öl.

Fortfarande för pigg att sova, och mim kompis förstår inte hur man kan klara sig utan åtta timmars skönhetssömn, sp min invit till en eller tolv öl blev negativ... så nu får man väl slösurfa och självbefläcka sig till söms.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Självklart, semester så nu blir tiderna lite skeva.
Hungrig brukar man ju alltid bli också när man är uppe sent.
 

Kson

Patek
2-Faktor
Nu vaknade jag och det första jag gör på morgonen är att öppna KS : ) Sover alla nu? : (
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
6adeze2u.jpg


Vaken!
 
Jag har redan diskat, matat katten, pressat kaffe.
Sitter nu och funderar på om jag ska köpa en gammal VWbubbla, åka till Budapest eller köpa en EUmoppe.
Så konstiga funderingar kan man ha en onsdagsmorgon med 4,5 veckors semester kvar!
 
U

urinvånaren

Guest
När Herr ministern skrev frågan sov jag, när jag nu ska svara på frågan sover troligtvis herr ministern, vi måste nå fram till varandra..:)
 
C

China

Guest
Jag har redan diskat, matat katten, pressat kaffe.
Sitter nu och funderar på om jag ska köpa en gammal VWbubbla, åka till Budapest eller köpa en EUmoppe.
Så konstiga funderingar kan man ha en onsdagsmorgon med 4,5 veckors semester kvar!

Du köper en EUmoppe och åker med den till Budapest och förköper dig på klockor i butikerna kring Váci utca, så var det problemet löst.;)
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Sitter fast på tunnelbanan..............


Sent from my iPhone using Tapatalk

En härlig morgon blev det.
Hoppade på tunnelbanan 08.06, kom 1,5 stationer för att sedan sitta fast i 25 min innan tåget backade tillbaka.
Gick hem 1 station i hällregn då det inte gick att få tag i en taxi.
Hem, byta kläder, sitta i bilkö till gamla stan och sedan betala 250kr i P-avgift.

Vill bara påpeka att jag nu (om möjligt) hatar SL ännu mer!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
En härlig morgon blev det.
Hoppade på tunnelbanan 08.06, kom 1,5 stationer för att sedan sitta fast i 25 min innan tåget backade tillbaka.
Gick hem 1 station i hällregn då det inte gick att få tag i en taxi.
Hem, byta kläder, sitta i bilkö till gamla stan och sedan betala 250kr i P-avgift.

Vill bara påpeka att jag nu (om möjligt) hatar SL ännu mer!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Låter riktigt risigt - inte för att strö salt i såren - men fan va skönt det är att kunna gå till jobbet
 
Topp