• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka hänger på KS i badkaret?

Klocksnackar du i badet?

  • Självklart!

    Röster: 13 44.8%
  • Ehm... Nej? (Fast egentligen gör jag det)

    Röster: 5 17.2%
  • Absolut inte!

    Röster: 11 37.9%

  • Totala väljare
    29

Anton

Omega
Bad tar 25 min att fixa, och är sedan kul i ca 5 minuter innan det blir för kallt. Har jag missat något eller är jag för petig med mina temperaturer?
Jag tror alltid att det ska vara bättre än vad det är orkar inte heller länge men det där med att det blir kallt löser du ju lätt genom att ha på varmvattnet lite lätt. Ba dumpa duschmunstycket under ytan(tolka det rätt :D) så låter det inget när man kollar serier heller ;)
 

Ketan

Cartier
Börjar alltid svettas i om jag ligger i badkaret :confused: Kanske har och göra med vattnets temperatur men vad vet jag..
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Givetvis, oftare än jag vill erkänna!
2014-05-14 20.10.10.jpg

Testade vattentåligheten på en Regal, höll faktiskt väldigt bra!
2014-09-15 22.00.32.jpg
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Varken telefon eller platta är skyddade mot fukt. Tror dock inte att jag skulle tappa dem, men... när man badar ska man bara blunda och slappna av, inte blippa en massa? :)
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Måste skaffa vattentät lur...
Jag hade passat mig för Sonys Z-linje. I alla fall upp till Z3. Tyvärr har mick och högtalare bråkat vilket gör att man inte kan höra eller inte blir hörd ordentligt.
Jag tycker att M4:an fungerat bra hittills, plus att det är en badtelefon(inte saltvatten..). M5 kommer snart(trots att det var lansering av M4:an alldeles nyss..) :)
 

Apansson

Torpare
Jag hade passat mig för Sonys Z-linje. I alla fall upp till Z3. Tyvärr har mick och högtalare bråkat vilket gör att man inte kan höra eller inte blir hörd ordentligt.
Jag tycker att M4:an fungerat bra hittills, plus att det är en badtelefon(inte saltvatten..). M5 kommer snart(trots att det var lansering av M4:an alldeles nyss..) :)
Kommer aldrig orka lära mig nåt annat än ifån...
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Bada är det mest renande som finns, russin mode måste aktiveras. Dessutom mår dina muskler bättre om du badar minst 1timma om dagen.
 
Topp