• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka här är Hublotistas eller kan tänka sig att bli?

chris.f

Cartier
2-Faktor
Hade kanske varit rolig att ha en Big Bang när den kom för snart 10 år sedan. Idag not so much.
 

Portofino

Panerai
Kanske inte på min shortlist men en classic fusion skeleton alternativt en classic fusion aero chrono kan jag definitivt tänka mig i framtiden!
525-nx-0170-lr_720x600.jpg

hublot-classic-fusion-extra-thin-skeleton-titanium-front.jpg
 

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Jag testar gärna men är skeptisk till alla limiterade klockor, har också fått för mig att andrahandsvärdet är dåligt...
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Kommer testa en Fusion all black chrono någon gång, den enda modellen jag tycket är cool, väldigt cool.
 

F-L-P

Panerai
Nej, skulle aldrig komma på tanken.. om jag nån gång får akut behov av en vulgo klocka tror jag att jag går all in på en Offshore limited edition yada yada med extra allt, men även den ligger knappt på top 100 av tänkbara inköp..

Audemars-Piguet-Royal-Oak-Offshore-Volcano-Dial.jpg
 

cab

Audemars
2-Faktor
Har haft en standard Big Bang Evolution på min ev. köplista ett tag men finns annat som kommer testas innan.
 

SpakLisa

Breitling
Blir knäsvag av dessa, känns som hublot rykte i Sverige är på uppgång faktiskt, kommer väl bli ännu mer "folkkärt" nu när ROB-1832 blivit AD :)
 

Bilagor

  • Hubbe1.jpg
    Hubbe1.jpg
    90.1 KB · Visningar: 89
  • hubbe2.jpg
    hubbe2.jpg
    95.8 KB · Visningar: 86

egbert

Panerai
Nah... inte min kopp te. Fördomsfullt uttryckt så tycker jag att deras design verkar inriktad på att attrahera nyrika ryssar.
En snabbgoogling på hublot russia gav också denna bild som svar...

Hublot_King_of_Russia_Watch_rear-thumb-550x550.jpg
 

DrDre

Patek
Jag är imponerad över företaget och det jobb Biver har gjort för att driva upp det. Han verkar vara en fantastisk entusiast och också sympatisk. En Classic Fusion skulle kanske funka, men de andra varianterna är väldigt långt ifrån min stil och min smak.
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Jag har aldrig gillat Hublot, men skulle kunna tänka mig en Classic Fusion om priset är bra, den ser riktigt nice ut :)
Synd bara att man bor så långt ifrån huvudstaden :(
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Börjar överväga det, skulle jag gå den vägen så blir det ingen av de diskretare modellernna:)
 
Topp