• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

larra64

Rolex
Närmaste leverans är Tudor 7929 inköpt på bukten av en belgare. Kommande betalning är en Blenheim, ett microbrand, om ett par veckor.
 

Bebitz

Cartier
Jag har bokat nya Sinn 556 Limited edition hos Erikssons Urhandel.

image.png
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Har en Omega Seamaster Calypso som väntar hemma på posten! Är inte hemma igen förens om en vecka så blir lite väntan.. :)
 

Jooiie

Omega
Väntar gummiband till min Breitling. Och NOS Tropic från Knekten. Även ett Bezel insert till min SKX för ramla in snart.
 

NickL

KS Explorers Club
2-Faktor
Drog iväg en beställning på några nato band från Cousinsuk. Ska bli intressant att se vilken kvalitet man får för 40:-.
 

Psykel

Patek
Väntar på en blå Seiko Sumo från shoppinginjapan.net. Får vänta ett par veckor extra, tyvärr, men det är faktiskt på grund av bra service(!). Frågade om dom kunde kolla så det inte var några problem med chapter ring eller bezel och fick till svar att dom som var kvar var alla ur fas. Dock kunde jag vänta på nästa försändelse som kommer i mitten av maj, så ska dom se till att jag får det bästa exemplaret.
 

Platinum

Cartier
Budade på en Tag Heuer 1000 och till min stora förvåning vann jag den budgivningen. Så nu väntar jag på en sådan.
 
Apple watch ligger på posten och väntar. Så får vi se om det (som för de flesta hittils) blir en kort romans, eller om jag inser storheten.
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Hämtade lite skit idag och mer ska hämtas :)
Bl.a. Eterna original Nsa länk
Runda endlänkar
Rallyband
Etc etc
image.jpeg
 

Colette

Breitling
Japp,Sjöö Sandström är i förhoppningsvis i slutskedet och leverans denna eller nästa vecka✌️.
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
En bulova och Ulysse Nardin klocka. I samma lot något okänt märke som man inte kunde tyda via dåliga bilder ;)
 

LEC16

Cartier
2-Faktor
Väntar på lite band, med eBays diffusa leveranstider vet man aldrig när de kommer, om de kommer.
 
Topp