• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

Rulle

Audemars
Sitter och väntar otåligt på att få posta i den stora paketöppningstråden..

Gjorde en betalning på en dinka för exakt två veckor sedan där det tydligt framgick att det skulle ta 3-4 veckor för tillverkarn att producera klockan(görs visst på beställning) och det lät okej...

Nu blir man fan mer och mer otålig på att vänta .. har visserligen ca max 2 veckor kvar men det känns som en djävulsk väntan!
Modellen finns i två storlekar .. jag med små handleder har beställt den minst av dom och när man varje kväll söker av google/insta i hopp om någon ny ynka jävla bild så får man alltid upp samma gamla skåpmat ... ALLA VERKAR HA KÖPT DEN STORA medans jag med kvinnohandleder får köra på den lilla fast det positiva är att jag lär få en klocka som är hyffsat ovanlig !

Någon som har tips på hur man överlever väntetiden ? Hahaha
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Hade det inte varit röd dag igår hade jag fått detta idag.. Måste antagligen vänta tills måndag. *suck*
image.jpeg
 

Guinness

Cartier
Skeppade iväg pengar till Tyskland nu och hoppas på att det kommer någonting tillbaka. Alltid lite osäkert att köpa av privatperson via c24.
 

Guinness

Cartier
Paketet har inkommit till Sverige och börjar röra sig norrut. Taggad på att se om det är rätt klocka som kommer fram och vilket skick man kan vänta sig. Tydligen fick tidigare ägare klockan som betalning för en bil på åttiotalet:)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Nu jäklar. Nya regleln är ju en ut-en in. Jag bröt den direkt. Det blev 2 ut, 3 in. :)

Först Chronomat 769 från forummedlem. Och nu två grymt fina pjäser från samma säljare i Tyskland. En 90-talare och en 60-talare. Blir en riktigt kul paketöppning med två klockor i samma box inom några dagar. Kan inte bärga mig...
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Eftersom jag tydligen har en sjuklig dragning till dykare med guilloche-mönster i 42-43mm har jag TVÅ Chris Ward C60 Tridents på väg in, en grön och en röd vridring. Jag är tydligen den killen, senor Enkelspårig.
 

Colette

Breitling
Vet hur det känns att vänta,sex veckor har gått sedan jag beställde min Landsort D2.

Börjar bli lite otålig,men den som väntar på något gott heter det ju:)
 

Wiliamo

Panerai
Drog en beställning från cheapestnatostraps nya mockaband som kostar strax norr om hundralappen styck. Kunde inte bestämma mig för vilken färg så det fick bli (nästan) alla. De som syns i bild samt ett beige också. Har ett par vintagedressare som förtjänar mer handledstid och roliga bandbyten :)
image.png
 

Jimpa

Panerai
Har väntat sedan i tisdags på några länkbitar men inget framme hos mig än. "Postnord" verkar fått sommarvikarier igen :meh: nån som jobbar där, här på KS? kan ju isf skriva ett PM om hur det går med min klockpost :angel:
 
Ett extremt gult gummi på ingång från tyskland till min beater/reseklocka ..... Vi får hoppas att det kommer se lika bra ut monterat som det gör i mitt huvud?!? :)
 
Topp