• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

Nu vet jag inte exakt vilken klocka det är tänkt att sitta på men jag tror ändå det kan bli riktigt tufft :)
Min stenhårda Apeks 500m dykare som får hänga med på det mesta, bör matcha den gula texten ...
image.jpg
 

Jimpa

Panerai
Man måste våga helt enkelt!
Lite som att byta frisyr eller börja bära basker. Köpa en tightare kavaj eller gå med shorts på Ica :p men tillslut inser man att även en axelväska kan vara bra för snus solbrillor kort och en extra tröja om vädret förändras hehe. Vilken liknelse, men de e iaf kul med färg :)
 
Lite som att byta frisyr eller börja bära basker. Köpa en tightare kavaj eller gå med shorts på Ica :p men tillslut inser man att även en axelväska kan vara bra för snus solbrillor kort och en extra tröja om vädret förändras hehe. Vilken liknelse, men de e iaf kul med färg :)
Poetiskt och vuxet! :)
 

Shalalai

Breitling
Snubblade över en CTQ57-0934 med kort budtid, sköt från höften, hämtar paketet idag. Blir spännande att se om det var helkorkat eller en bra impuls.
 
Topp