• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

Snigel

Cartier
2-Faktor
Nedrans vad vissa är hemlighetsfulla. Hade varit väldigt uppskattat från min sida om alla skrev vilken/vilka klockor dom faktiskt väntar, inte bara "Jag väntar på ett paket från Turkmenistan." (Är för lat för att göra efterforskningar i paketöppningstråden)
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Den kom! Äntligen:) tack Donkii
image.jpg

:arghh::facepalm::dead::drowning::mad::rage::banghead::sorry:

Att jag inte var snabbare... Stort grattis i alla fall. :)
 

Limpas

Cartier
Har ett Timefactors retro rubber på väg till min Sumo. Var tvungen att beställa när jag såg hur bra det verkar passa på bilder :)
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Glömde ju redovisa :banghead:
Det här viklåset kom i torsdags och sattes på ett orange läder på PO:n.
Hustrun blev jätteglad och adopterade klockan (vilket var meningen från början). :)

WP_20140906_011.jpg


Snyggt! Kul att hon gillar den. Jag ska vara noggrann med att inte berätta det för min fru bara. Hon kallade min gamla omega electric blue för prinsessklocka efter jag berättade att prinsessan Madeleine hade en likadan:D
 

sveol

Cartier
Ett hirsch Marino band samt att jag just beställde Karlskrona, treudd klockan. Den släpps inte förän i vår 2015, men den är ju på väg

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
 
Topp