• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

lofgreno

Audemars
Står bredvid en snubbe i kön som sportar en speedmaster.
Edit: hans fru bar en DJ men jag kände att jag inte kunde med att fota henne om jag inte var beredd att gå där ifrån med gluggar i tandraden.

IMG_4178.JPG
Haha, låter klokt. :)
 

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Omega De Ville quartz på en solbränd spanjor i sina bästa år. Blev så nöjd med mig själv då jag kunde bekräfta min gissning med ett snabbt googlande. Är inte bra på att se vad folk har på sig. Man får för lite övning eftersom de flesta bär tråkigt bös.
 

Kugghjul

Panerai
Jag kan bara konstatera att Stockholm har tagit till sig min kritik, och levererade de senaste dagarna!

Grattis Stockholm!
:):)

På olika delar av Gärdet såg jag både en
PP Nautilus
(såg den enbart flyktigt, jag antar att den var äkta, finns dock uppenbarligen rätt OK fejk Nautlius
[Filmerna nedan lägger jag in för att upplysa och varna forumets medlemmar att se upp även vad gäller denna klockmodell! Jag vill absolut inte uppmuntra till köp av produkter som göder kriminella!]
)
och senare såg jag en
Rolex DD YG

Känns alltid kul när man kunnat bistå med välmenad kritik som leder till förbättring!
 
Senast ändrad:

Birka77

Omega
Inte den bästa men inte den sämsta dagen
1 Rolex DJ, inte så jätte bra på Rolex men gissar på någon vintage
1 Rolex Explorer, såg ut som 36 mm
2 Rolex gmt "Coke" på jubilee, riktigt snygga
1 Rolex gmt på något gummiband, kanske någon här?

4-5 Breitling och ett antal tissoer
 
Topp