• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

The lord

Audemars
En kollega.
IMG_20170711_104254.jpg
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Va inne på Mårtenssons i Halmstad,biträdet visade mig en nyinkommen Tag Heuer Carerra Formula 1
IMG_4792.JPG
som precis kom in.
Inte min bild.
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
På derby jögersro fanns det lite av varje, många vackra damur, en schtekar-sub och en SMP för att nämna något.
 

oystercase

Cartier
Pepes på tennisveckan i båstad är ju bra för klockspottning: RM35, RO, ROC, Helguldssubbar och 14 mille worth of subbar, gmts och datejusts.
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Var på litet kalas igår hos en bekant som fått barn. Där spottade jag 2xSMP, en TT sub 116613LN och en TT DJ2. Mycket klockor ute och snurrar nuförtiden!
 

Bergaren

Panerai
2-Faktor
Var precis på Landsort och kikade runt lite. Såg många fina klockor, en panerai, två subbar och någon SMP. Säkert lite klocksnackare!
 

Bally

Cartier
Jag har nog sett allt idag. Är i Hong Kong och det är lika galet som vanligt. Bilderna är ifrån en av de sjukaste butikerna här som handlar begagnade klockor, endast en del av vad de har. 20170721_122604.jpg 20170721_122643.jpg 20170721_122700.jpg 20170721_122700.jpg

Såg också en RM av nått slag ute i det vilda, kom in någon fotbollsspelare med livvakt och entourage i Hublot butiken jag var in i och skulle shoppa loss.

Har testat en drös med klockor men dessa var höjdpunkterna:
Lange 1 i platinum, grand Lange i platinum.
AP royal oak open worked rose på länk.
AP 15400 med den nya grå tavlan.
Nya ROO ceramic

Bra dag helt enkelt.
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
116040 på toppen av Skuleberget, 16610 på äldre herre på Ica i Nordingrå. Annars parfymklockor deluxe under semestern.
 

MAGNETO

Omega
Idag när jag stod i kassan såg jag en jättefin Reverso på en äldre dam samt ett par som hade matchande SMP. Jag höll på att kommentera men ångrade mig i sista stund.
 
Topp