• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor skulle ni välja bort trots att ni hade, låt säga 75 milj på kontot...

hannes

Omega
Panerai och breitling är väl de enda klockmärken i premiumsegmentet jag inte går igång på.. de flesta andra har iallfall en fin modell!
 

sveol

Cartier
Helguld, oavsett märke. Eller bara guld i någon bemärkelse. Jag är inte 55+ och bor i Monaco Och har 3 st 25 åriga älskarinnor, så det passar sig inte. Eller hublot. Eller mm. Men det är bara vad jag tycker

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Breitling
TAG - finns inte en enda TAG som tilltalar mig. Endast Monacon bara för nostalgin, men jag finner den fortfarande ful

Skulle faktiskt bara köra AP, Rolex och Zenith tror jag.
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Parfymklockor skulle jag aldrig köpa... aldrig.

Från premiumtillverkarna så tycker jag nästan att alla märken har någon snygg modell. Graham är väl ett märke som jag skulle valt bort oavsett.
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Håller med Af Sjodahl om Richard Mille & Franck Muller.
Hublot är inget som lockar heller, fast Classic Fusion är rätt snygg ändå.
Audemars Piguet däremot har jag inget emot.
 

Apansson

Torpare
Richard Mille, Franck Muller, alla AP förutom de "vanliga" RO, alla Hublot förutom classic fusion, Linde Werdelin. Keramiska svarta submariners.
 

JesperO

Rolex
Dissar inte märken direkt (förutom rena plagiatjönsar), snarare hur klockorna ser ut.
Så vissa för vågade går bort och vissa för vanliga (läs sub).
 
Topp