• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

sweedee

Cartier
Shit, jag som tryckte i mig en hel näve från Nymans igår! :D
"Papper ifrån avnjutna godbitar hos Nymans. LÖNEDAGSSLUMPAS


Pris: 350:- , 200:-, 150:-, NU 100:- ST (vid köp av 5 eller fler 98:- st)
Skick: Nästan mint. Minst antal snurr möjligt för att få ut godisbiten på samtliga.
Saliv: Ingen salivkontakt då biten togs bort för hand.
Lukt: Till min vetskap fortfarande mintchoklad ifrån samtliga. Lades in i ziplock och ligger för närvarande placerad i kylskåp.
Leverans: Skickas som värde och avgift för detta tillkommer. Kan vid behov skickas som rekommenderat men då tillkommer den kostnaden utöver vad värde hade kostat. Detta till följd av att du respekterar mig inte fullt ut vid en sådan förfrågan.
Retur: Ingen F2F. 24H om det mot förmodan det skulle visa sig vara godispapper ifrån annan butik. Köparen står då för returkostnad (värde)."
 

Floffen

Panerai
Fick nästan gå ner 50% mot nypriset när jag sålde min Spitfire för ngt år sen, och den var använd typ 2 veckor. Kasst andrahandsvärde på IWC... :(
 

Floffen

Panerai
Finns väl dock inte en enda schysst spitfire? Spitfire är ju typ IWC on crack.

Nja. 3878 som jag hade tycker jag är riktigt fin. Dyr dock.

IMG_4561.JPG
 

Jacke

Omega
Ingen aning om den ska räknas som prisvärd eller inte men det är nog inte så svårt att få tag på en helt ny för det priset om man kan tänka sig leta utanför Sverige.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ingen aning om den ska räknas som prisvärd eller inte men det är nog inte så svårt att få tag på en helt ny för det priset om man kan tänka sig leta utanför Sverige.
Då var vi där igen. Sitter man och jämför med världens billigaste klocka i Afghanistan så är det fritt fram att köpa den istället. Personligen hade jag alla gånger i veckan valt klockan som är i nyskick och en vecka gammal på KS från en någorlunda säker säljare. Januari och februari tror jag är de två största anledningarna till att klockan inte är såld. Får väl dra tillbaka klockan och lägga upp den i mars istället om ingen biter.
 
Senast ändrad:

alfgren

Rolex
2-Faktor
Då var vi där igen. Sitter man och jämför med världens billigaste klocka i Afghanistan så är det fritt fram att köpa den istället. Personligen hade jag alla gånger i veckan valt klockan som är i nyskick och en vecka gammal på KS från en någorlunda säker säljare. Januari och februari tror jag är de två största anledningarna till att klockan inte är såld. Får väl drar illa ja klickan och lägga upp den i mars istället om ingen biter.
Blir så jobbigt också att åka till Afghanistan för att lägga den i väskan personligen för att slippa momsen. Ska man sitta i Sverige och beställa lär man få vara beredd att lägga på tull och moms. Så slapphänt är inte Tullverket. Det är inte som att beställa en Seiko från watchhubs där den är deklarerad för 80 dollar oavsett vad det ligger i boxen...
 
Topp