• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Förstår verkligen inte hur denna kan ligga kvar såpass länge:
https://klocksnack.se/threads/orient-fm00002b-planet-orient-med-40h-reserv.41587/

Har haft en själv (möjligtvis denna?) och är väldigt imponerad av kvalitén och finishen för det priset. Tycker det var ganska stor skillnad från ray/mako som inte återspeglar sig i priset alls.
Jag köpte min för 1100, tratten, på läder. Den ligger nog rätt i pris nu på länken (som ligger på 80 euro har jag för mig ny).
Jag håller med om finish etc.
Bra köp för den hugade.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Denna ligger inte på klocksnack men är denna prisvärd, om jag får den för 30? Uttagen för ett år sedan! Dåliga bilder men det är den med silver dial!

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=57935048&q=Zenith&sort=0&ref=fas

image.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor

KenKun

Patek
2-Faktor
Vi får se:)

Man får tycka vad man vill men i slutändan styr marknaden.. om han vill sälja för 18k är han fri att göra det och om han vill ge bort den kan han göra det också. Det betyder dock inte att han har satt ett marknadsmässigt pris.
Det är som du säger, att det är marknaden styr, och det var/är just därför både du och han var/är tvungen att sänka priset på klockan.
Enligt mig så är detta ett kanonpris för de som är ute efter en BB på läder, eller vad tycker du?
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Det är som du säger, att det är marknaden styr, och det var/är just därför både du och han var/är tvungen att sänka priset på klockan.
Enligt mig så är detta ett kanonpris för de som är ute efter en BB på läder, eller vad tycker du?
Låter för billigt kan jag tycka utan att ha tittat något på klockan.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Hade jag haft 18k att lägga på en klocka hade jag köpt den. Har ju länken från min röda att använda på den. Kör min röda ändå på gummi jämt :)
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Blev erbjuden en BB för 18k utan prut hos AD direkt efter att den släppts, så jag kan inte tänka mig att det är något superpris i alla fall.
Dålig jämförelse. Gick väl att plocka upp BLNR för runda 50k av AD när det släpptes efter Basel. Lycka till med det priset idag. Rolex är Rolex men flesta klockmärken har ju fått ett påslag i och med höjningar m.m.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Jag ville ha den på länk tills jag kände på den i läder.
Den är riktigt grym på läder!

Kan ingen köpa @Guinness två JLC quartz klockor?
Jag är så löjligt sugen på den i stål att jag blir galen... Och pengar har jag inte heller!

Stoor klocka det där, Jlcn. T.o.m Spencer tyckte den var stor och du är väl lite tunnare om jag minns rätt .
 
Topp