• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Whedda

Rolex
Inte borde varit med:
- DW
- Gant
- Hugo Boss
- Morris

Nocs och Corniche vet jag inte vad det är.

Borde varit med:
Orient Bambino är ju en självklarhet. Någon Hamilton kanske? Någon Maurice Lacroix också, skulle kunna ersätta Hugo Bossen, rätt likt designspråk i flera av deras modeller.

Att dessa inte går att köpa i fysiska affärer tror jag spelar mindre roll, vi lever ju i den tid vi lever i, förstår inte varför du tror att era läsare har något emot att handla online.

Tack för feedback.
Som jag skrev handlar det i första hand om att vi måste kunna låna in klockorna för en fotografering och inte att våra läsare nödvändigtvis skall köpa dem i fysisk butik.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Huvudet på spiken; de som köar och köper en Daytona enbart för att direkt sälja den vidare till ockerpriser gör det på bekostnad av de som verkligen är intresserade av klockan i sig och därför köar hos AD..
Den AD som säljer till en kund som bara köper den för att sälja vidare är nog väldigt medveten om att så kommer ske
 

Jimpa

Panerai
https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-14060-p-serie.63186/ inte nödvändigtvis minst prisvärd kanske men något nytt o snacka om, rätt dyr och rätt runda kanter kan jag tycka. Priserna kanske ligger här nu iofs? + företagspris eller? Hälsningar från en annan14060
IMG_20161102_154531.jpg
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-14060-p-serie.63186/ inte nödvändigtvis minst prisvärd kanske men något nytt o snacka om, rätt dyr och rätt runda kanter kan jag tycka. Priserna kanske ligger här nu iofs? + företagspris eller? Hälsningar från en annan14060
IMG_20161102_154531.jpg

Jämför priserna inom EU på 14060 med luminova så ser du att priset är inom det lägre spannet. Boetten är inte orörd men tjock och utan skador. Man får göra sin hemläxa innan man höftar ett inlägg i denna tråd bara för att få igång en diskussion.
 

Roffe

Panerai
2-Faktor

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Jag älskar den här tråden! Rent av briljant på sina håll. Och till er som fasar över tonen - ta inte saker så allvarligt. Särskilt inte denna tråd.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp