• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Den är använd med kärlek, det adderar affektion! Köpt lokalt och tryggt, hos en underbar liten firma. Uret.se vill man väl inte stötta? :( Men okej, bumpade 1k!

Finns för samma pris att tillgå ifrån andra sidor också. Watchia, mywatch etc. Och imo. köper jag hellre en sprillans oavsett hur mycket kärlek du gett.

Ska man hård dra det kan man få en ny för under 10k också :) men det kanske inte hör hit. Men kolla tidigare sålda här på forumet kan vara ett tips för att få en rättvis prisbild..
 
Finns för samma pris att tillgå ifrån andra sidor också. Watchia, mywatch etc. Och imo. köper jag hellre en sprillans oavsett hur mycket kärlek du gett.

Ska man hård dra det kan man få en ny för under 10k också :) men det kanske inte hör hit. Men kolla tidigare sålda här på forumet kan vara ett tips för att få en rättvis prisbild..
Jag var inte sådär jätte seriös med kärleken. Men tycker absolut det finns några positiva saker med att klockan är köpt lokalt hos en familjeägd verksamhet :)
 

Gabriel90

Panerai
@Uffe
Inget illa menat mot din annons, men klockan som du förmedlar åt din kompis verkar ha ett för högt pris. (63,500):stop:
-2007 och dessutom har han borstat mittlänkarna på den.

För det priset får man en betydligt nyare 2011-2015 för likadant pris, och dessutom originalskick d.v.s utan borstade mittlänkar :bookworm:
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
@Uffe
Inget illa menat mot din annons, men klockan som du förmedlar åt din kompis verkar ha ett för högt pris. (63,500:) :stop:
-2007 och dessutom har han borstat mittlänkarna på den.

För det priset får man en betydligt nyare 2011-2015 för likadant pris, och dessutom originalskick d.v.s utan borstade mittlänkar :bookworm:
Måste hålla med @Uffe här, borstade mittlänkar höjer givetvis värdet :D
 
@Uffe
Inget illa menat mot din annons, men klockan som du förmedlar åt din kompis verkar ha ett för högt pris. (63,500):stop:
-2007 och dessutom har han borstat mittlänkarna på den.

För det priset får man en betydligt nyare 2011-2015 för likadant pris, och dessutom originalskick d.v.s utan borstade mittlänkar :bookworm:

Du har naturligtvis rätt. Den här gången har jag tydligen inte gjort läxan ordentligt :banghead: Jag kommer att föreslå en prisjustering och ändrar i annonsen så fort klockans ägare har godkänt det.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
@Uffe
Inget illa menat mot din annons, men klockan som du förmedlar åt din kompis verkar ha ett för högt pris. (63,500):stop:
-2007 och dessutom har han borstat mittlänkarna på den.

För det priset får man en betydligt nyare 2011-2015 för likadant pris, och dessutom originalskick d.v.s utan borstade mittlänkar :bookworm:
Antar att kompisen vill få tillbaka pengarna på servicen.
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Senast ändrad:

alfgren

Rolex
2-Faktor
Såg den också. Hade min förra ute (som också hade länk) för 13' och intresset på KS var absolut 0. Såldes på Blocket efter 3 månaders annonsering.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp