• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den snyggaste klockan alla kategorier?

Charles_

Rolex
Tycker att den här är ganska optimal. En Patek Philippe ref. 2499 i platina. Utöver den som finns på Pateks egna museum finns det bara en till och den såldes, som några säkert vet, för $4M nyligen. Och nej, jag går inte efter prislappen utan jag tycker att den här (eller samma modell i gult guld) är den estetiskt mest tilltalande klocka som finns :)

EricClaptonsPatek2499.jpg
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Aha, det är så det ligger till... Så insatt var jag inte, saknade bara emaljtavlan. Är väl bara att lägga en specialbeställning?


...inte jag heller, mest efterhandskonstruktion, men tycker nog att typsnittet var lite lökigt på emaljen, fast visarna o kartan var ju klart snyggare!
...men det är nog bara att lyfta luren så går det nog att lösa...
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Tycker att den här är ganska optimal. En Patek Philippe ref. 2499 i platina. Utöver den som finns på Pateks egna museum finns det bara en till och den såldes, som några säkert vet, för $4M nyligen. Och nej, jag går inte efter prislappen utan jag tycker att den här (eller samma modell i gult guld) är den estetiskt mest tilltalande klocka som finns :)

EricClaptonsPatek2499.jpg

Jag håller med till 100%!
image.jpg

UwNydQ3.jpg

image.jpg

image.jpg
 

Thorn

Friends of KS
Finns ju så många snygga klockor men den här hade jag nog haft svårt att tröttna på.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    44.8 KB · Visningar: 248

aadde81

Cartier
Klart favoriter kommer och går. Just nu är det en budgetklocka som jag tycker är den vackraste som finns, varför den självklart finns i min ägo också.

20140210_091952.jpg
 
Topp