• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är din drömklocka om inte priset var en faktor?

Oew

Rolex
Äsch jag nöjer mig inte där, slänger med en MB&F HM3 också

HM3_SIDEWINDER_RED_GOLD_1_-thumb-450x460.jpg
Världens rimligaste duo
 

Lillyalla

Breitling
...en graal för mig är IWC, speciellt Da Vinci Perpetual Calender Kurt Klaus IW3762. Ett mästerverk! Har en något enklare Da Vinci med deras egen caliber 89360. Mkt nöjd... Om inte priset fick bestämma så kika på IWC Grand Complication 377402 cal 79091... ett par mille skulle jag tro :dead:
 

Moffan

Rolex
2-Faktor
"The Eichi II retails for 5.94 million Japanese yen, or just shy of US$50,000, and it is worth every yen"

:greedy:
Om man nu skulle ta ut ett andra lån på kåken och på något totalt outgrundligt sätt övertala frugan att detta är sunt. Sedan informera henne och barnen om att ett gäng framtida semestrar är inställda på obestämd tid. Sedan ska man stå ut med den fruktansvärda väntetiden på 1 år. Men visst efter det så är ju saken biff egentligen. Och på tal om biff så är det just radhusbiff aka blodpudding som skulle serveras dom nästkommande 3 åren.

Man kan ju ändå inte låta bli att fundera på det. ;)
 

Solvik

Panerai
Ingen som nyper en Grandmaster Chime 5175R? Jag tar en så finns det sex kvar att bråka om.
Bara att flippa runt om skruvan skulle ge skavsår...:)
image.jpg

(snodd bild alltså..)
 
Topp