• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är din nästa klocka?

Nästa klocka...

Speedy pro står på listan. Svart Seamaster 300 står också på listan. Däremot blir nog ingen av dem nästa klocka.
Det som fattast just nu för en komplett uppsättning, med avseende på stilkompabilitet, är en hyfsat dressig klocka med ljus tavla.

Överväger någon av dessa:
2916efa02c3dfdadc86e1f8bd0f65810_large.jpg

63b173.jpg


Något hyfsat cleant, men ändå inte trist(som Orient Bambino IMO). Svårt val. Vi får se vad tomten kommer med. :)
 

Herr Potatis

Cartier
2-Faktor
Följt tråden lite. Vad kul att du köpte till slut en sub. Riktig snygg klocka.

DJ perfekt combo till suben!

Tackar, är riktigt nöjd med den! :)

Är faktiskt riktigt sugen på en DJ. Det roliga med den modellen är att man kan använda alla möjliga band till (läder speciellt, som inte passar jättebra till Subben), samt att man kan byta tavla senare ifall man vill ha lite variation.
 

_jimmyT_

Cartier
2-Faktor
Hoppas på att komma över en Omega 2264.50 eller en 2254.50. Har ute en köpesannons men verkar tomt på säljsugna medlemmar för stunden. Men vad är det man säger, den som väntar på något gott väntar alltid för länge. :p

Så jag hoppas jag kommer över en innan jag hinner ändra mig och ta sikte mot nya mål.
 

jappdapi

Rolex
2-Faktor
Hmm..
Smpc
212.30.41.20.03.001
212.30.41.20.01.003
Oris aquis 43mm alt en fet 46mm
Kanske en Breitling avenger II gmt ?
Planet ocean?!
:hungry::hungry:
:breitling::omega::oris:

Hmm.. undra vilken som kommer först.....

Sparbössa mot en PP

Wohooo vad roligt!

Tackar, är riktigt nöjd med den! :)

Är faktiskt riktigt sugen på en DJ. Det roliga med den modellen är att man kan använda alla möjliga band till (läder speciellt, som inte passar jättebra till Subben), samt att man kan byta tavla senare ifall man vill ha lite variation.

Brunt läderband till din sub passar jättebra. Har själv ett brunt band. Tycker faktist du ska testa, du lär nog inte ångra dig.
 
Topp